Site icon מקומונט לוד

בן מיוסט: מנכ״ל החברה הכלכלית לוד עוזב; ימונה לתפקיד בכיר במשרד ראש הממשלה

עו”ד בן מיוסט כיהן ב-7 השנים האחרונות כמנכ”ל החברה הכלכלית לוד, התאגיד העירוני שמנהל את הסכם הגג הגדול בישראל ומתכלל את עבודות הפיתוח בעיר * ראש העיר יאיר רביבו: “תודה בן ובהצלחה לעשהאל גדות ממלא מקומו שיהיה מנכ״ל בפועל, כמי שמכהן בשנים האחרונות כראש מנהלת הסכם הגג בכלכלית לוד. ממשיכים בהצלחה!

עו”ד בן מיוסט נבחר לתפקיד סמנכ”ל במשרד ראש הממשלה, לאחר שצבר ניסיון ניהולי רב במגזר הציבורי ובפרט במוניציפאלי. בן כיהן בשבע השנים האחרונות כמנכ”ל כלכלית לוד, מהתאגידים העירוניים הגדולים בארץ, שם ניהל תחת יו”ר הדירקטוריון, ראש העיר עו”ד יאיר רביבו, את הסכם הגג הגדול בישראל, שהיקפו כ-8 מיליארד ₪ וכולל 22,000 יח”ד חדשות, 23,000 יח”ד בהתחדשות עירונית וכ-3,500,000 מ”ר שטחי תעסוקה ומסחר. הסכם הגג האסטרטגי הכפיל את שטחה של העיר, צפוי לשלש את אוכלוסייתה וממצב אותה כאחת מהערים החזקות והמבוקשות בארץ.

בן מיוסט. צילום: אלכס אטלס / אובייבי

בתפקידו החדש צפוי עו”ד מיוסט להוביל במשרד ראש הממשלה רה-ארגון הדרוש להפיכתו למשרד המוביל בממשלה, ובכלל זאת הקמת וקידום פרויקטים ממשלתיים בהיקפים משמעותיים.

עו”ד יאיר רביבו, ראש העיר לוד ויו”ר דירקטוריון כלכלית לוד: “בן מיוסט הוא מהמנהלים הטובים במגזר הציבורי בישראל. לוד זכתה בשירותיו של בן ב-7 השנים האחרונות כמי שהרים את החברה הכלכלית מאפס לניהול של כ-8.5 מיליארד ₪. בשנים האחרונות הגיעו אליי פניות לשחרר את בן לתפקידים בכירים מאוד בסקטור הממשלתי או הפרטי אך תמיד סירבתי עד שכל התהליכים המשמעותיים שאנו מובילים ייצאו לדרך. כעת, לאחר שנבחר לאחד התפקידים המשמעותיים במדינה, אני נותן לו את ברכת הדרך וגאה במערכת העירונית שמוציאה מתוכה כוכבים כמו בן, שאין לי ספק שימשיך לתרום להצלחת העיר בתפקידו החשוב”

עו”ד בן מיוסט: “אני מודה לראש העיר על תקופה מופלאה של מימוש חלומות אינסופי ועל גיבוי עקבי וחד-משמעי שבלעדיו לא היה ניתן לקדם את המהפכה שמתרחשת בלוד בימים אלה. בנינו חברה עם יסודות חזקים ועמוקים שתמשיך יחד עם העירייה לשמר ולהעצים את האמון חסר התקדים שהצלחנו ליצור בין השוק היזמי לבין העיר. אני לא באמת נפרד מלוד. אמשיך ללוות אותה ולסייע לה להצליח בכל מקום שאהיה.

מיוסט עם ראש עיריית לוד, יאיר רביבו. צילום: כלכלית לוד

“היקפי הפיתוח חסרי התקדים ברחבי העיר, אלפי היתרי הבניה שכבר הונפקו בזמני שיא והכניסה לעיר של כל חברות הנדל”ן המובילות בישראל, הובילו את השוק היזמי והממשלה להגדיר את לוד כעיר שביצעה את קפיצת המדרגה הגדולה בעשור האחרון וכזו שצפויה לבצע את המהפך הגדול בתולדות המדינה”.

מי שיימלא את מקומו של מיוסט ויהיה מנכ״ל בפועל הוא עשהאל גדות, אשר מכהן בשנים האחרונות כסמנכ״ל הביצוע של כלכלית לוד וראש מנהלת הסכם הגג. גדות הוא סא״ל במיל׳ וכיהן בעבר כראש מנהלת המגורים של צה״ל.