Site icon מקומונט לוד

בעיריית לוד נערכים לקראת תרגיל החירום לשנת 2022 עם פיקוד העורף

בכירי עיריית לוד ומנהלי המכלולים השונים בחירום, התכנסו השבוע במרכז ההפעלה שנמצא באגף הביטחון, לדיון מקדים על תכלול המידע וניהול העירייה בעת משבר מים או אירוע חירום ברחבי העיר לוד. 

את הישיבה שבה השתתף גם ממלא מקום ראש העיר ומחזיק תיק הביטחון, יוסי הרוש, הוביל מנכ”ל העירייה – אהרון אטיאס יחד עם מנהל אגף הבטחון אלי דיין וסגנו משה ויינשטוק המשמש כמנהל שירותי החירום, לצד אנשי פיקוד העורף העומדים בקשר רציף בכל ימות השנה עם אגף הביטחון ברשות המקומית, ובשיתוף עם מנכ”לית תאגיד מי-לוד, עו”ד פזית נויברגר.  

מוכנים בשגרה, מוכנים בחירום. ישיבת ההיערכות במרכז ההפעלה של עיריית לוד

במהלך הישיבה עדכן נציג פיקוד העורף את גורמי העירייה על התרגיל הגדול שייערך בעיר יחד עם צה”ל, שייערך בחודש דצמבר 2022. בתרגיל ישתתפו כלל גופי ואגפי העירייה לצד מתנדבים וארגונים עירוניים אשר יושיטו את ידם לעזרה וסיוע בעת משבר חירום – כדוגמת משבר מים או חשמל לזמן ארוך, סבב מבצעי / מלחמה, רעידת אדמה, דליפת חומרים מסוכנים ועוד. 

“אנו אמורים להיות ערוכים לכל תרחיש שיפקוד אותנו חלילה”, אמר מנכ”ל העירייה, “וכמידי שנה אנו מבצעים תרגיל גדול עם פיקוד העורף וגורמי הביטחון, בכדי להיות מוכנים ויעילים בעת מצב חירום בעיר לוד – להצלת חיים וניהול המערכה, ובתקווה שלא נזדקק לזה”.