Site icon מקומונט לוד

בעלי מקצוע שחייבים חותמות מותאמות

החותמות עדיין לא יצאו באופן מוחלט מחיי היומיום והשגרה. מגוון רחב של בעלי מקצוע חייבים לעשות שימוש בחותמות על גבי מסמכים או דפים והחותמת בדרך כלל תופיע במקביל ולצד חתימה בכתב יד.

עדן חותמות הוא אתר אינטרנט שבו אפשר להתרשם ממבחר גדול של חותמות בסוגים שונים שמתאימות לאנשי מקצוע כמו רופאים, עורכי דין, נוטריונים או רואי חשבון שנדרשים לחתום על מסמכים פיזיים ולא להסתמך רק על גרסאות דיגיטליות ו-וירטואליות שלהם. על פי העיסוק והצורך אפשר להבין בדיוק אילו פרטים חייבים להופיע בחותמת וכמובן שצריך לוודא שהחתימה עם החותמת תהיה ברורה, שיהיה קל ומובן לדלות ממנה את הפרטים של בעל המקצוע וכמובן שיהיו בידיו כל האביזרים שהוא צריך לשם מתן שירות מקצועי, מעולה וכזה שיעזור כמה שיותר ללקוחות שלו. כך בדיוק קורה כאשר מדובר בעורכי דין ונוטריונים.

חותמת מותאמת אישית

עורכי דין כאמור הם בעלי מקצוע שעדיין חייבים לעשות שימוש בחותמת פיזית. החותמת חייבת להכיל מידע מהותי כמו שם מלא, ציון העיסוק, האם מדובר בעורך דין שהוא גם נוטריון ומה המספר הרשמי שלו בלשכת עורכי הדין. כיום אפשר למצוא ערכת נוטריון שכוללת גם את החותמת הנדרשת עם הפרטים החשובים וגם את כל מה שדרוש לשם חותמת אפוסטיל. מי שמכיר את עולם החותמות יידע להבין את החשיבות של אפוסטיל ולמה נוטריונים נדרשים להיות בעלי המקצוע היחיד שנושאים את הערכה ועושים בה שימוש. כאשר מדובר על מסמכים או מעטפות שנחתמות ונסגרות על ידי הנוטריון הוא יפעיל את שיקול הדעת או יפעל על פי העקרונות שמנחים את התחום המורכב והמיוחד שלו ויעשה מה שצריך על מנת להפוך את המסמכים לאותנטיים או לחתום מעטפות כך שאי אפשר יהיה לפתוח אותן ללא הרשאה מפורשת לכך.

תמונה: freepik

לבחור את החותמת הנכונה עבור כל מקרה או מצב

כל בעל מקצוע או מי שצריך חותמת לשימוש האישי שלו יוכל לבחור את הסוג שיהיה הכי נכון ומתאים לו. כיום יש כמה וכמה סוגים שאפשר לבחור על פי נוחות השימוש, המקום שבו החותמת תהיה בשימוש או לבחור בין חותמת שיש בה כרית דיו מובנית לבין חותמת שדורשת כרית דיו נפרדת. אולי יהיה נוח לבחור דווקא בחותמת שמסתתרת בתוך עט וכך לחסוך בפריט אחד שצריך בעל המקצוע לקחת איתו על בסיס קבוע לכל מקום שהוא נפגש בו עם הלקוחות שלו. דבר נוסף ולא פחות חשוב הוא להזמין את החותמת באתר או מקום שיש לו ניסיון רב עם ייצור חותמות כך שאפשר יהיה לקבל ייעוץ מקצוע ולהבין מה הדרך הטובה והנכונה ביותר לבצע את ההזמנה. בעלי המקצוע שצריכים חותמות יידעו להזמין את החותמת הנכונה והמתאימה ביותר לעיסוקם.