Site icon מקומונט לוד

בעקבות הפקח שסרח | מנכ”ל העירייה במכתב לעובדים: “דרישה חד משמעית לעמידה בחוק. מי שיחרוג – יטופל בחומרה”

בעקבות הפרסום אתמול במקומונט לוד כי פקח בעיריית לוד נעצר אמש לאחר שנחשד לכאורה בשחיתות ועבירה על טוהר המידות, דבר המצא כעת עדיין תחת חקירת משטרה, שלח לפני שעה קלה מנכ”ל העירייה אהרון אטיאס מכתב לכלל עובדי העירייה בו הוא מדגיש בפניהם את חשיבות העמידה בחוק.

“לצערי אני נאלץ לעדכן אתכם על כך שאחד מעובדי העירייה בעל תפקיד במערכת אכיפת החוק נעצר היום על ידי ימ”ר מרכז”, פותח אטיאס את מכתבו, הממוען לכלל עובדי עיריית לוד וכותרתו “עמידה בכללי מנהל תקין”.

בהמשך, מעדכן אטיאס את העובדים בפרטי המקרה אותם ניתן לפרסם וכותב כי “המעצר בוצע לאחר שהגיע להנהלת העיר מידע בדבר חשד לשחיתות והועבר לידי טיפול המשטרה.”

מנכ”ל עירית לוד אהרון אטיאס

עוד כותב אטיאס במכתב, אליו ממוענים גם ראש העיר יאיר רביבו, היועץ המשפטי אבנר יוסף ומבקר העירייה משה מיימון, כי “מבלי להיכנס לפרטי המקרה אני מנצל הזדמנות זו כדי לחדד את שידוע לכולנו, הדרישה החד משמעית לעמידה בדרישות החוק וכללי המנהל התקין.”

“אציין שהנהלת העירייה רואה בחריפות יתר התנהגות שאינה עומדת בכללי המנהל התקין ותטפל בחומרה במקרים מעין אלו.” מסכם אטיאס.

כאמור, אמש פרסמה המשטרה כי בתום חקירה סמויה נעצר פקח, עובד עיריית לוד, ע”י צוות חקירה מיוחד במשטרת ישראל, בחשד לביצוע עבירות מתחום טוהר המידות במסגרת תפקידו.

גם בשלב זה עדיין לא ניתן לפרסם פרטים נוספים על המעשים החמורים לכאורה, אך מדוברות עיריית לוד נמסר לנו כי “בעקבות מידע שהגיע להנהלת עיריית לוד על חשד לכאורה להתנהגות בלתי ראויה ולביצוע עבירות טוהר מידות ע”י פקח בעירייה, הועבר המידע למשטרה. והפקח נעצר לחקירה.”

המכתב ששלח מנכ”ל העירייה אהרון אטיאס לעובדים.