Site icon מקומונט לוד

בעקבות שרשרת האירועים: סמוטריץ’ הגיע לישיבת חירום בלוד

שר האוצר בצלאל סמוטריץ’ הגיע לישיבת חירום בלוד בהזמנת ראש העיר בשל אירועי הפשיעה והאלימות. השר סמוטריץ: “נעשה הכל לסייע לעיר ולתושביה להילחם בפשיעה הפלילית”. ראש העיר לוד, עו”ד יאיר רביבו: “אני דורש מהממשלה את חקיקת רפורמת המשילות מיידית ולהעביר את הטיפול בפשיעה בלוד ללהב 433, ליחב”ל, ולשב”כ”

שר האוצר בצלאל סמוטריץ’ נענה להזמנתו הבהולה של ראש העיר לוד, עו”ד יאיר רביבו והגיע הבוקר לביקור חירום בעיצומה של ישיבת הנהלת העיר.

לאחר ששמע את דבריו וזעקותיו של ראש העיר על המצב הבלתי נסבל בלוד אמר סמוטריץ’, כי “זה הזמן שלנו – של הממשלה, המנהיגות הארצית לתת את התמיכה למנהיגות המקומית של העיר לוד. זה נכון ביחס לתשתית חקיקתית שתאפשר להיאבק בעבירות הנשק, הסתערות על ההון הכספי השחור שמניע את כל הפשיעה הפלילית וכמובן – הרבה ‘עשה טוב’, לחזק את לוד.

“למדתי הבוקר בישיבת החירום עם הנהלת העיר ובכיריה עובדיה הרבה דברים שלא הכרתי ולוקח על עצמי לעשות שיעורי בית. אנשי לוד אנחנו איתכם, תהיו חזקים. עירכם היא עיר עם פוטנציאל אדיר ולא ניתן לשום דבר לקלקל זאת ונעשה הכל כל שביכולתנו לסייע ללוד”.

ראש העיר, עו”ד יאיר רביבו אמר, כי “מודה לשר האוצר להיענות המהירה לבוא ללוד לאור אירועי הפשיעה החמורים ביממה האחרונה בעיר.”

צילום: איחוד הצלה

עוד הוסיף ראש העיר כי “לוד עוברת תקופה קשה ואני שמח שהשר הבין את הזעקה והגיע לתמוך בנו, גם ברמת שינוי חקיקה שתאפשר יותר משילות וגם ברמת הזרמת כספים שיסייעו להביא יותר שוטרים ללוד, יותר משאבים ומלחמה בהון השחור – צעדים שהם חשובים וקריטיים להשיב את הביטחון לתושבי לוד. מקווים שהצעדים יקרו במהרה. אני דורש מהממשלה את חקיקת רפורמת המשילות מיידית, להקים ועדת משנה לביטחון לאומי ולקדם את החקיקה בלו”ז מהיר, להעביר את הטיפול בפשיעה בלוד ללהב 433, ליחב”ל, ולשב”כ ולהרחיק את משפחות הפשע מלוד.

סמוטריץ’ בירך את ראש העיר, עו”ד יאיר רביבו על פועלו הרב למען העיר ותושביה והודה לו על זעקתו, עשייתו במקצועיות רבה, תוך מנהיגות מקומית חזקה באופן יוצא מן הכלל.