Site icon מקומונט לוד

בפעם הרביעית ברציפות: דאבל ענק ללוד באליפות ישראל בטניס

כל שחקני מועדון הטניס בלוד, אלופי המדינה בגברים ובנשים. צילום: אלכס גולדנשטיין, איגוד הטניס

הפועל לוד השלימה ביום ראשון השבוע דאבל נוסף באליפות ישראל בטניס אחרי שסיימה את העונה במקום הראשון אצל הגברים והנשים כאחד • ראש העיר יאיר רביבו ברך את השחקנים: “שוב עשינו היסטוריה, והפעם היסטוריה כפולה כשזכינו באליפות הארץ בטניס גם בנשים וגם בגברים. לוד בצמרת הטניס בישראל. יישר כח לשחקנים ולמאמנים ולכל הצוות המקצועי”.

לוד ממשיכה לקבע את מעמדה בצמרת הטניס של ישראל, עם הזכייה בתואר “אלופת המדינה לשנת 2020” בגמר ליגת ווינר מטעם איגוד הטניס בישראל, שנה רביעית ברציפות והחמישית בתולדותיה, אחרי הזכיות בשנים-2014, 2017, 2018, 2019 ו-2020.

שנת 2014 כזכור, הייתה שנת המפנה כאשר מועדון הטניס עירוני לוד, הצליח להעניק ללוד אליפות היסטורית ראשונה באליפות המדינה בטניס, לאחר שגבר על מועדון הטניס רמלה ששלט ללא עוררין בענף היוקרתי.

בשנת 2017 הצליח מועדון הטניס בלוד לשחזר את ההישג ולזכות פעם נוספת באליפות המדינה, וכך גם ב-2018 ו-2019. ביום ראשון השבוע, רשם מועדון הטניס הלודאי “מועדון הטניס ברדוגו גרופ” לוד, הישג ספורטיבי אדיר כאשר זכה באליפות המדינה לשנת 2020, שנה רביעית ברציפות.

גמר הפיינל פור נערך ברעננה וחתם שנה ארוכה בה השתתפו מעל 200 קבוצות מכל הארץ במסגרת חמש ליגות.

הצוות המקצועי ושחקני מועדון הטניס בלוד עם צלחת אליפות המדינה הרביעית ברציפות. צילום: אלכס גולדנשטיין, איגוד הטניס

משחקי הגמר באליפות המדינה לשנת 2020 הסתיימו בהתרגשות עצומה ובשמחה אדירה לעיר לוד. במקצה הגברים, לוד גברה 1:2 על רמלה בסדרת הגמר וזכתה כאמור באליפות החמישית שלה והרביעית ברציפות. דניאל צוקרמן מלוד ניצח 2:6, 6:2 ו-4:6 את ישי עוליאל בזמן שאיליה מרצ’נקו העניק לרמלה נקודה עם 4:6 ו-2:6 על עידן לשם. משחק הזוגות שהכריע את המפגש הסתיים ב-2:6 ו-3:6 לטובת צוקרמן ולשם על חשבון מרצ’נקו ואיגור סמילנסקי והעניק ללוד את האליפות.

אצל הנשים זה הלך חלק יותר עבור לוד עם 0:2 על רעננה, כאשר לינה גלושקו ניצחה 1:6 ו-1:6 את מאיה טחן וניקול חירין גברה על מיקה דגן פרוכטמן 1:6 ו-2:6.

הקפטן ומאמן הקבוצה, מאור חמרה אמר: “זה כבוד גדול לשחקני ושחקניות הטניס שלנו, הקבוצות הבוגרות של “ברדוגו גרופ” שזכו באליפות המדינה בטניס לשנת 2020. ברצוני להודות לראש העיר עו”ד יאיר רביבו התומך בענף הטניס מאז בחירתו לתפקיד, למחזיק תיק הספורט חבר המועצה אריה לוי  שענף הטניס קרוב לליבו, למנהל אגף הספורט מאיר אליהו ולהנהלת העיר, לליאור ברדוגו הבעלים של קבוצת ‘ברדוגו גרופ נדל”ן’ שהקים את פרויקט ברדוגו גרופ בטניס הישגי וטניס לקהילה, ליו”ר העמותה לטניס דוד קיטל וחברי העמותה, למנהל המקצועי של הליגות אבי אהרון חמרה היקר!, ולכל השחקנים והשחקניות: עידן לשם, דניאל צוקרמן, שחר אלבז, בוליס, לינה גלושקו, שביט קימחי, ניקול חירין ולכל מי שנטל חלק בהצלחה. גאה במועדון שלנו, גאה בעיר לוד, גאה בשחקנים והצוות שלנו, לוד אימפריה!!!”

צלחת אליפות המדינה גם לקבוצת הנשים. צילום: אלכס גולדנשטיין, איגוד הטניס

מחזיק תיק הספורט אריה לוי שהגיע למשחק הגמר, ברך על ההישג. “השלמנו את המטרה וזכינו בפעם הרביעית ברציפות כאלופי המדינה בטניס ולראשונה בדאבל גם בקבוצת הגברים וגם בקבוצת הנשים. אגף הספורט ימשיך לתמוך ולקדם את ענף הטניס בלוד. לוד אימפריה בטניס, ברכותיי לשחקנים ולשחקניות, למאמן ולכל השותפים להשיג האדיר שמבטא את הנחישות, האמונה והמקצועיות הרבה שבה מנוהל המועדון”.

ראש העיר עו”ד יאיר רביבו הוסיף: “שוב עשינו היסטוריה, והפעם היסטוריה כפולה כשזכינו באליפות הארץ בטניס גם בנשים וגם בגברים. ענף הטניס בלוד תוקע יתד איתנה בצמרת הטניס בישראל ומביא לנו גאווה עצומה. ההישגים המרשימים של הטניס בלוד מעשירים ומעלים את קרנה ותדמיתה של לוד במדינה ובתקשורת הארצית. ההישגים שלנו בספורט תורמים למינוף התדמית של לוד הן בקרב תושבי העיר ומחוצה לה. מברוק ויישר כח עצום למאור חמרה ועמותת הטניס, מנהל אגף הספורט מאיר אליהו, למחזיק תיק הספורט אריה לוי, ולספונסר של האגודה קבוצת ברדוגו גרופ. יישר כח לשחקנים ולמאמנים ולכל הצוות המקצועי”.