Site icon מקומונט לוד

בקיץ היתושים באים

 

הגיע הקיץ ואתם לא יכולים להפסיק להתגרד מעקיצות ייתוש? אם גם אתם סובלים כל קיץ מעקיצות וגירודים, אז הכתבה הזו בדיוק מיועדת עבורכם.  מדי אביב, האוויר מתמלא בריח של פריחה אבל עם עלייתן של הטמפרטורות, חרקים מעופפים מגיעים לבקר אותנו ובעיקר ייתושים וייתושות. הרבה מאיתנו טועים וסבורים שאנחנו נעקצים ע”י ייתושים, והם אלו שגורמים לנו להתגרד אבל מודבר בטעות. שכן, מי שעוקץ אותנו, היא הייתושה (נקבה) בכבודה ובעצמה.

הדברה – הייתושה היא זו שעוקצת אותנו וגורמת לנו להתגרד מאחר והיא זקוקה לדם שלנו. בתוך הדם שלנו ישנם חלבונים שדרושים לייתושה להפיק את הביצים שלה. לאחר העקיצה, הייתושה זקוקה למנוחה של יומיים שלושה בכדי לעבד את הדם, להפריד ממנו רק את החומרים הדרושים לה ואז מייצרת את הביצים שלה. לאחר ייצור הביצים, הייתושה מאתרת מקווה מים כדי להטיל את הביצים שלה. לאחר שזו מטילה את ביציה, הייתושה כבר מתחילה לחפש את הקורבן הבא. חייה של הייתושה נמשכים כחודש ובממוצע יכולה לעקוץ כעשר פעמים במחזור חיים אחד.

ישנם פתרונות שונים ומגוונים בכדי להימנע מעקיצות ייתוש כגון: משחות, תרסיסים, צמידים דוחי יתושים, קוטלי יתושים, התקנת רשתות ועוד.

הפתרון המומלץ ביותר הוא השימוש בקוטל יתושים, מאחר וקוטל יתושים בשונה מפתרונות אחרים, קוטל את הייתושים ולא רק מרחיק / דוחה אותה.

קוטל יתושים מוסקיטו הוא קטלן ייתושים שמומלץ לשימוש בעונת היתושים, מאחר והוא מצליח לקטול סוגים רבים של חרקים מעופפים מלבד יתושים. בזכות השנאי החזק של קטלן יתושים מוסקיטו איטלקי, קוטל יתושים מוסקיטו מסוגל לקטול גם: זבובים, פרפרים, ברחשים, חומנייני ואפילו דבורים.

בנוסף לשנאי, קוטל יתושים מוסקיטו איטלקי, מגיע גם עם נורות פיליפס אולטרה סגולה שמטרתה לפתות את הייתוש ולמשוך אותו להתקרב לתוך המכשיר. ברגע שהחרק המעופף מתקרב אל הרשת החשמלית, הוא נקטל מיידי ולא מאפשר לו לברוח .

חשוב מאוד לדעת שהאפקט המקסימאלי בקוטל הייתושים הוא כאשר קוטל היתושים נמצא בתלייה מהתקרה. ניתן גם לתלות אותו על הקיר, אך התלייה מהתקרה היא המומלצת ביותר מאחר וכך מרוויחים שני אזורים של קטילה.

לשימוש בקוטל יתושים מומלץ יש יתרונות רבים כגון: קוטל היתושים אינו פולט חומרים רעילים, אין צורך למלא אותו בחומרים, האחזקה שלו היא מאוד פשוטה שכן יש לשים אותו בחשמל ומדי פעם לנקות את הייתושים שנלכדו בתוכו, שקט, חסכוני בחשמל ועוד יתרונות רבים.

המאמר בחסות חדשות הרצליה BN