Site icon מקומונט לוד

גברים משלמים יותר: הבדלים בתמחור פוליסות ביטוח רכב על רקע מגדרי

לא רבים יודעים, אבל על פי המחקרים והבדיקות נשים מעורבות בפחות תאונות דרכים ומעורבות פחות מגברים בתאונות דרכים קטלניות. נשים נוהגות בצורה זהירה ובטוחה יותר ובניגוד לגברים מבצעות פחות עבירות תאונה חמורות כמו מהירות מופרזת או אי ציות לתמרורים או רמזורים. על כן, נשים גם משלמות פחות בביטוח הרכב וגברים נאלצים להוציא סכומים גבוהים יותר.

ביטוח רכב משתנה כמובן על פי היעדר התביעות, ותק הרישיון של הנהג, מספר התאונות שביצע בעבר ומסתבר שגם על פי המגדר. ביטוח רכב של הפניקס זו הדרך שלכם ושלכן להיות רגועים שאתם נוהגים על הכביש ובזכות החלטה אחת קטנה תוכלו להיות בטוחים שברגע האמת תהיה חברת ביטוח שתעמוד מאחוריכם.

ביטוח רכב של הפניקס – איתך ברגע האמת

ביטוח רכב הוא מוצר לא הכרחי כל עוד אתם לא מעורבים בתאונות או במקרים שמצריכים הפעלת ביטוח אבל אם נקלעתם לסיטואציה שבה אתם כן צריכים את חברת הביטוח אתם רוצים מאוד לדעת שעשיתם הכל ולא חסכתם כדי לבחור את ההצעה המקיפה ביותר. ביטוח רכב של הפניקס זה ביטוח מעולה, ברגע האמת שתזדקקו לעזרה או לתשלום תביעה תבינו בעצמכם שהפניקס זו חברת הביטוח הטובה ביותר. לא מעט נהגים מקלים ראש בביטוח המקיף או בפוליסה שבחרו אבל כאשר מתרחשת התאונה או שיש להפעיל את הביטוח אז הם מכים על חטא אבל אז זה כבר יכול להיות מאוחר מדי.

ביטוח רכב – תנהגו זהיר ותשלמו פחות

אחד הפרמטרים לקביעת המחיר של ביטוח רכב הוא היעדרות תביעות ותאונות בעבר. מלבד העובדה שהנהג ותיק או צעיר, מיומן או נהג חדש יש אפקט גדול מאוד לעבר של הנהג. נהג שנוסע בזהירות, נהג שאינו מעורב בתאונות דרכים ונהג שאינו מפעיל את הביטוח חדשות לבקרים יזכה למחיר נמוך בהרבה מאשר נהג שכן ידוע כנהג מסוכן שהפעיל את חברת הביטוח מספר פעמים בעבר. למעשה, כאשר בוחרים ביטוח רכב יש צדק אמיתי כי נהג שנוסע בזהירות ובבטיחות ישלם פחות.

צילום: עמיעד טאוב

ביטוח רכב – נשים משלמות פחות

בגלל המחקרים והבדיקות שמראים בצורה נחרצת כי נשים נוהגות בטוח יותר ופחות מעורבות בתאונות דרכים הן חוסכות מאות שקלים בכל שנה. חברות הביטוח מציעות לנשים הצעות אטרקטיביות במיוחד הכוללות גם ביטוח חובה, גם ביטוח צד ג’ וגם ביטוח מקיף בעת הצורך. נשים משלמות פחות על ביטוח רכב וגם בחברת הפניקס יציעו לכן הנשים מחירים ללא תחרות. ביטוח רכב של הפניקס זו החלטה מעולה גם עבור גברים וגם עבור נשים אבל הנשים כאמור ישלמו פחות. לא פעם עולה השאלה מי נוהג יותר טוב- אחרי בדיקות אמפיריות ומחקרים מעמיקים אפשר להגיד בפה מלא שלמרות כל הסטיגמות וההנחות העתיקות שנשים נוהגות טוב יותר ובטוח יותר.