Site icon מקומונט לוד

גברתי סגנית ראש העיר: רביבו חתם על הסכם קואליציוני ראשון

שעות ספורות אחרי הפרסום כי ישנן אי הסכמות בין הסיעות היהודיות הנבחרות למועצת העיר החדשה ובין צוות המו”מ של הליכוד הודיע ראש העיר רביבו על הסכם קואליציוני ראשון – עם סיעת ‘לוד ביתנו’ בראשות אלווירה קוליחמן.

סיעת ‘לוד ביתנו’ היא הסיעה הראשונה שחתמה על הסכם קואלציוני עם ראש העיר הנבחר יאיר רביבו. במסגרת ההסכם, סוכם כי יושבת ראש הסיעה, אלוירה קוליחמן תכהן כסגנית ראש העיר, בשכר, במהלך המחצית הראשונה של הקדנציה ותחזיק, יחד עם חברה לסיעה, אריה לוי, בתיק הקהילה וקליטה, ספורט ושיפור פני העיר.

ראש העיר רביבו יחד עם חברי לוד ביתנו אלוירה קוליחמן ואריה לוי. צילום: מתוך עמוד הפייסבוק של ‘יאיר רביבו’

סיעת לוד ביתנו, שהיא סיעת הבת בלוד של מפלגת ישראל ביתנו הארצית זכתה בבחירות האחרונות בשני מושבים במועצת העיר, ושני חבריה הנבחרים, קוליחמן ולוי, הם אלו שכיהנו מטעמה גם ב-5 השנים האחרונות במועצת העיר, כשאלוירה קוליחמן יו״ר הסיעה כיהנה כמשנה לראש העיר ומחזיקת תיק קליטה ותיק גני אביב וכיו”ר ועדות מעמד האישה ומכרזים וחברה לסיעה אריה לוי החזיק בתיק הספורט וכיהן כיו”ר ועדת הנחות במיסים.

>>להצטרפות לרשימת התפוצה של מקומונט לוד, וקבלת מבזקים בווטסאפ: https://goo.gl/PXsy2U<<

עתה מרכיבה הקואליציה של רביבו 8 חברים, יחד עם ששת חברי הליכוד, אך טרם גובש רוב מלא בהרכב המועצה (19 חברים) והתפתחויות עוד צפויות בימים הקרובים.