Site icon מקומונט לוד

“גולדה” הגיעה ללוד

 רשת הגלידות היוקרתית ‘גולדה’ פתחה סניף חדש ברחוב הנשיא בלוד. ראש העיר עו”ד יאיר רביבו ורבה הראשי ללוד הרב שמעון מאיר ביטון שליט”א קבעו את המזוזה. למחרת, תושבים רבים הגיעו להשקה, טעמו מהשפע הססגוני ובירכו את הבעלים.

הסניף החדש בלוד של “גולדה” – רשת הגלידריות היוקרתית הפרוסה ברחבי הארץ, נפתח על שדרת רחוב הנשיא שבמרכז העיר, בדיוק במקום בו שכנה מחלקת ההכנסות של העירייה, לאחר שיפוץ נרחב ומרהיב ועם השקעה כספית גדולה. את הסניף החדש השיק ופתח איש העסקים מלכי מונטיפיורי, המחזיק בסניף נוסף של “גולדה” במתחם ה”קוסמוס” ברמלה-לוד.  

לרגל הפתיחה, הגיעו ראש העיר לוד, עו”ד יאיר רביבו והרב הראשי ללוד, הרב שמעון מאיר ביטון, לקבוע את המזוזה המהודרת בדלת הכניסה הראשית לחנות, שקיבלה את תעודת ה’כשרות למהדרין’ בפיקוח הרבנות הראשית בלוד. 

הרב הראשי ללוד בירך את בעל הבית והמקום לברכת הצלחה, וציין כי הוא מאחל שבזכות ההחלטה להעניק כשרות מהדרין לעסק – תשרה ברכה כפולה בחנות. 

איחל בהצלחה לבעלים שהשקיע בלוד. רביבו עם מונטיפיורי

גם ראש העיר איחל למונטיפיורי הצלחה רבה ושגשוג בעסק עם פרנסה טובה ובשפע. רביבו קרא לציבור ואמר “לודאים, תושבי הסביבה, אורחים ותיירים, אתם מוזמנים ליהנות משלל טעמים מדהימים לחיך, ולתמוך בעסקים שנפתחים בלוד. תטעמו, בטוח שתיהנו”.

כבר ביום שלמחרת, עם הפתיחה ללקוחות, זרמו האנשים אל הסניף החדש של “גולדה” וטעמו ממגוון טעמים מיוחדים והתפנקו במטעמים פרווה וחלביים.