Site icon מקומונט לוד

גומיות התנגדות – כל היתרונות

אם אתם רוצים להוציא את המקסימום מאימון הכושר שלכם, חשוב שתכירו אביזר כושר מעולה בשם גומיית התנגדות. כיום יש מבחר רחב של קוביות החן מגומיות trx עד כאלה שנועדו לעבודה על כל הגוף. כיום יש גומיות התנגדות שמחוברות למכשירי כושר מסוגים שונים ויש גומיות שפשוט אפשר לקחת לכל מקום ולבצע באמצעותן אימון בבית עד לאימון על חוף הים.

יתרונות של גומיות התנגדות

לאביזרים אלה יש שלושה יתרונות מרכזיים:

עבודה בכל מקום ללא צורך בחדר כושר

מי שרוצה להתאמן לבד יוכל לעשות זאת בכל מקום ללא צורך בהליכה אל חדר הכושר. עם הגומיות אפשר להתאמן על כל שרירי הגוף, החל אינם שרירי הזרועות עד הירכיים או הבטן והרגליים והכל באמצעות תרגילים מתאימים שעובדים על עומס ומשקל הגוף תוך התנגדות.

מגוון רחב של תרגילים

אם אתם רוצים אימון דינאמי תוכלו לבחור גומיות התנגדות שמאפשרות מגוון רחב של תרגילים. באמצעות תרגילים מגוונים אפשר לחזק את הזרועות, לחטב את הירכיים, לאמץ ולחטב את הבטן ולבנות שרירים, כמו גם להוריד את והטיפים ובמשקל.

תמונה: freepik

אביזר כושר שאינו יקר

גומיות התנגדות אינן יקרות ומאפשרות אביזר כושר שעובד על כל הגוף ואינו יקר. כיום אפשר למצוא גומיות טי אר אקס במחיר זול או גומיות רגילות ליצירת התנגדות במחירים משתנים כמו גם סטים במחירים נוחים ככה אפשר לבצע אימון מושלם.

כיצד בוחרים סטים טובים?

היכנסו ל Fitbander ורכשו גומיות התנגדות. בחרו סטים מעולים מתאימים לצרכי האימון שלכם, כמו למשל סט של 3 גומיות לאימון ועיצוב הגוף עם מניעת החלקה בעת אימון. בחרו גומיות עשויות בד איכותי שמעניק נוחות באימון וכזה שמגיע עם אחריות. בחרו סט שמאפשר אימון בבית או בחוץ. אם תרצו, תוכלו לבחור סטים של פרמיום שעובדים על כל חלקי הגוף עשוי 100 אחוז לטקס ויש לו מגוון חלקים לעבודה על כל הגוף. אימון נעים!