Site icon מקומונט לוד

גופי חימום לתעשייה

גופי החימום התעשייתיים המודרניים הם יעילים, בטוחים לשימוש, חסכוניים וידידותיים לסביבה. מלבד כל היתרונות המשמעותיים הללו גופי החימום היום הם חכמים מכפי שהיו אי פעם – הם מאפשרים תכנון מקדים, הגדרת טמפרטורות וויסות חום מדויק, ושומרים על הטמפרטורות הרצויות לזמן ממושך.

מדובר בגופי חימום חשמליים בעיקר אך לא רק. בכל הנוגע לתחום החימום החשמלי, התעשייה העולמית והמקומית צועדת קדימה במהירות ומאזנת היטב בין הצורך לקדם את הייצור, לייעל ולזרז אותו ובין הצורך לשמור על עקרונות היעילות, החיסכון באנרגייה והשמירה על הסביבה. הינה כל מה שצריך לדעת על גופי חימום חדישים, חכמים ומתקדים לתעשייה. 

פתרונות חימום חכמים

ענף החימום התעשייתי מציע פתרונות חימום חכמים עם מבחר גופי חימום תעשייתיים לכל צורך ולכל מטרה. גופי החימום המובילים כיום בתעשייה הם סרטי חימום, בקרים, רגשי טמפרטורות, מחממי טבילה, מחליפי חום ועוד. גופי החימום המודרניים מיוצרים לפי תקני ייצור מחמירים, מתאימים לכל סביבת עבודה – גם סביבות קשות ומסוכנות – ועמידים לאבק ייצור, לרטיבות, לתהליכי שיתוך וכן לקרינה מסיבית. כל מה שצריך, הוא רק להגדיר את צורכי החימום, לתכנן את המערכות הדרושות ולהתאים את הציוד המתאים.

קרדיט: פריפיק

אמצעי החימום העיקריים בתעשייה

יש כמה אמצעי חימום שמשמשים היום בתעשייה העולמית והמקומית כאחת. אמצעי אחד הוא גופי חימום גמישים שמאפשרים חימום בהספק קבוע או משתנה, מווסתים את עצמם ומיועדים לעבודה בקווי ייצור סטנדרטיים או בסביבה מסוכנת. סרטי החימום הגמישים עמידים בפני נזקים של כימיקלים וסביבה רוויית קורוזיה. הגופים הגמישים שומרים על טמפרטורה אחידה לכל אורך צינורות החימום ומבוקרים באופן תמידי. אמצעי חימום נוסף הוא גופי חימום מסיליקון שניחנים בחימום אחיד ובעמידות מלאה לנוזלים. אפשר להזמינם במידות שונות, להתקין ולפרק אותם בקלות. שיטת חימום יעילה נוספת היא גופי חימום טבולים המיועדים לחימום נוזלים, גזים או שמנים. גופי החימום הללו מוטבלים באגנים בגדלים שונים, וההספק החשמלי שלהם נע בין כמה קילווט ובין כמה מאות קילווט. מחליפי חום הם דוגמה נוספת לגופי חימום תעשייתיים מבוקשים, והם עונים על צורכי חימום רבים. מחליפי חום חשמליים סגורים בדרך כלל במכלי מתכת (דוודים) שלתוכם מוזרמים הנוזלים. מחליפי חום מיוצרים בגדלים שונים ומתאימים לחימום בהספקים שונים. 

מערכות חימום שלמות

מלבד גופי חימום בודדים אפשר להתקין בסביבות עבודה רבות מערכות חימום שלמות הכוללות גופי חימום מסוגים שונים, משאבות, אביזרים נחוצים ולוחות חשמל ובקרה. מערכות חימום שלמות משמשות לחימום מים, גזים, שמנים וכן להפקת קיטור ולחימום תמיסות למיניהן. מערכות חימום מיוצרות בדרך כלל בהזמנה אישית ובהתאם לצורכי ייצור פרטניים. שימוש במערכות שלמות חוסך בחשמל, תומך ביעילות אנרגטית ושומר על הסביבה. 

איכות גבוהה ושימוש רב־שנים

גופי החימום המשמשים את התעשייה המודרנית מיוצרים בתנאי ייצור מחמירים ובהלימה מלאה לתקני הייצור המחייבים את התעשייה. הם איכותיים ועמידים ומאפשרים שימוש רב־שנים ללא תקלות. מדובר בבשורה של ממש גם לתעשייה, גם לתעשיינים וגם לסביבה עצמה.