Site icon מקומונט לוד

גופי תאורה – שש עובדות שלא ידעתם על גופי תאורה

בית בלי גופי תאורה הוא בית חשוך, שאינו פותח את שעריו בחיבוק דב למבקרים בו. גופי התאורה יכולים לעשות את כל ההבדל בין בית חשוך, עצוב, מוכה יגון, לבין בית חם, מאיר, ומזמן כל אחד. במידה ואתם מעוניינים לחדש את עיצוב הפנים של הבית שלכם, לאחר סיוד וצביעת הקירות, בחירה של הריהוט החדש, טוב תעשו אם תקדישו מספיק מחשבה על בחירה מושכלת של גופי התאורה.

האם גופי תאורה יכולים להוסיף אווירה למקום?

לא כל אלמנט עיצובי בעל השפעה, כפי שגופי תאורה הם. יש המון אלמנטים שיכולים ליצור עיצוב משלים לבית שלכם. כמו למשל – בחירה של רהיטים מתאימה, עיצוב בסגנון מודרני. אבל ההשפעה שתיצור אווירה ייחודית בבית שלכם, מוקדשת אך ורק להוספה של גופי תאורה. לא עוד הצורך להדליק חדשות לבקרים נרות, על מנת לשוות אווירה ייחודית למקום. נרות שמכתימות עם נזילת השעווה את הריהוט. האווירה שתיווצר בבית שלכם תהיה קסומה ומושכת.

האם גופי תאורה מתאימים לצרכים?

אתם יכולים כיום לבחור גופי תאורה שיתאימו לצרכים שלכם. חלקם יהיו בדמות של גופי תאורה קבועים, וחלקם יכולים להיתלות למעלה, בהתאם לסגנון ובהתאם לטעם האישי שלכם. במידה וחשוב לכם להאיר את כל החלל, כי אז גופי התאורה התלויים בהחלט יספקו את הצרכים והמאוויים שלכם. מדובר בהיתכנות עיצובית פנומנלית, שתתאים כמו כפפה ליד לדקורציה הכללית בבית שלכם.

האם גופי תאורה מושלמים לשם עיצוב החדר?

גופי תאורה תלויים הם כליל השלמות למי שמעוניין בעיצוב ביתי ייחודי, ולמי שמעוניין שהתאורה תבליט את החפצים הייחודים אשר נמצאים בבית שלו. מעבר לעובדת הפונקציונלית שמספקים גופי התאורה, הברורה מאליה. תיהנו מעיצוב אולטימטיבי, שאין שני לו.

צילום: CANVA

האם יש להתאים גופי תאורה לסגנון הכללי שבחלל?

כיום, בניגוד לעבר, ניתן למצוא גופי תאורה בהתאמה אישית לסגנון הכללי שבחלל. לא משנה מה העיצוב אשר שולט בחללי הבית שלכם, קלאסי או וינטז’, כך או כך, מחקר מקדים יורה לכם כיצד להתאים את הסגנון של גופי התאורה לסגנון הכללי ששולט בבית שלכם.

מה היתרונות של גופי תאורה תלויים?

לפעמים, מגלים כי יש בבית חללים חשוכים מדי. ככלות הכול, אי אפשר ליהנות מגופי תאורה בכל חלל בבית. הדרך הכי נכונה לייעל זאת, היא לרכוש גופי תאורה תלויים, שיחדירו עוד אור למקום. בעקבות הגובה והזווית של גופי התאורה התלויים, ניתן ליהנות מהארה במקומות שחייבים להאיר אותם, ולמגר את בעיית החשיכה בהם.

האם החלפת גופי תאורה תביא לכדי יעילות אנרגטית?

גופי תאורה בהכרח מביאים לכדי יעילות אנרגטית במקומות שמציבים אותם. החלפת גופי התאורה מראה שיפורים של עד שישים שבעים אחוזים ביעילות האנרגטית הכללית שבבית. יש מצבים שניתן ליהנות אף מיעילות אנרגטית של תשעים אחוזים, תלוי בסוגי גופי התאורה שבחרתם מראש.