Site icon מקומונט לוד

גידול הידרופוני – להפיק מקסימום תועלת תחת שירות אחד

גידול הידרופוני יכול לספק לכם את הטוב ביותר באמצעות אין ספור שיטות להעביר את גינת הירק למקום הפרטי שלכם. מהיום תוכלו גם אתם להוציא לפועל גידול הידרופוני מושלם לצד סופח לחות מתאים, נורות לד לגידול צמחים ובנוסף תאורה לגידול צמחים. רוצים להתחיל ולגדל את גינת הירק הפרטית שלכם? הנה כל מה שאתם צריכים לדעת אודות גידול הידרופוני בבית, במשרד או בכל מקום בו תבחרו להשיג את היבול שלכם.

מהו גידול הידרופוני ומאיפה זה מתחיל?

גידול הידרופוני הוא למעשה שיטה של גידול ללא מצע של אדמה, באמצעות גידול סופח לחות ולצד נורות לד לגידול צמחים אפשר לגדל את מגוון האפשרויות החל ממספר ירקות ועד לעלי ירק האוהבים עליכם.

לרוב, כאשר בוחרים בשיטת גידול, יש לקחת בחשבון כמה וכמה פרמטרים הקשורים בסוג הגידול, מיקום הגידול וכמובן הנקודה בה תחברו להציב את החממה הפרטית שלכם ולהפוך את הגידול למשתלם ביותר.

עם זאת, כאשר נכנסים לפרטים יותר, אפשר להבין כי הכול גם עניין של צורת זרימה וכמובן הדרך בה יסופקו המים המדושנים כולל הדישון הנוזלי ישירות אל השורשים או העלים. כאמור, לכל שיטת גידול יש את היתרונות שלה ואת החסרונות שלה והם למעשה ישפיעו כך או כך על המערכת ועל יציבותה ובסופו של דבר גם ישפיעו רבות על ההצלחה של הגידול עצמו.

גידול הידרופוני

מה עוד חשוב לקחת בחשבון לפני שמתחילים בגידול הידרופוני

סופח לחות – לפני שמוציאים לפועל גידול הידרופוני חשוב להתחשב בכמה דברים, יש גידול נכון לעלים ויש גידול לשורשים עצמם. עם כי, במעמד הזה חשוב לציין כי גידול קצר יינתן לעלים ואילו הגידול הארוך וההשקעה הגדולה יותר תידרש דווקא כשמדברים על שורשים עצמם.

בנוסף, אם מדובר בשורשי עץ גדולים יותר גם כאן חשוב לקחת בחשבון את זמן הגידול שיתארך יותר.

הדבר השני שיילקח בחשבון הוא עניין החשמל, כמה צריכת חשמל תידרש לכם? כאן ההמלצה היא לבחור מערכות שלא תהיינה תלויות בחשמל ותוכלנה להזין את השורשים גם ללא חיבור לחשמל.

המאמר בחסות חדשות תל אביב BN