Site icon מקומונט לוד

גידול שיא במחזור של ‘כלכלית לוד’ ב-2023 מ-22 מיליון ₪ ב-2017 ללמעלה מ-284 מיליון ₪ השנה

עפ”י הנתונים שהוצגו, קפיצת המדרגה החלה בשנת 2017 שבה נחתם הסכם הגג עם ממשלת ישראל עם 22,185 מיליון ש”ח, ועד למעלה מ-284 מיליון ₪ כיום (כפי שניתן לראות בגרף המצורף).

השינוי הדרמטי בשיעור מחזורי החברה לאורך השנים, גדול עוד יותר אם מבצעים את ההשוואה לשנת 2013 שבה התחיל עו”ד יאיר רביבו את כהונתו הראשונה כראש העיר לוד, אז הייתה החברה הכלכלית גרעונית עם מחזור של פחות מ-1 מיליון ש”ח.

יאיר רביבו: תוצאות מעודדות אלה משקפות את ההשקעות הרבות שלנו בלוד. אנו מקדמים במקביל כ-200 פרויקטים ברחבי העיר מהם התושבים ייהנו כבר השנה ובזמן הקרוב”.

הגרף שמציג את העלייה במחזור הכלכלי של חברה כלכלית לוד

עשהאל גדות, מנכ”ל כלכלית לוד המהווה את הזרוע הביצועית של עיריית לוד, הציג השבוע בישיבת דירקטוריון שהתקיימה בפסיפס לוד להנהלת העיר לוד את הגידול האדיר והעקבי במחזור הכספים של החברה בשנים האחרונות.

ראש העיר, עו”ד יאיר רביבו אמר לאחר הצגת הנתונים, כי “שנת 2023 שזה עתה החלה, מהווה את שנת השיא בצמיחת החברה שמשמשת כקטר המוביל שלנו לקידום התוכניות והפרויקטים הרבים בעיר, ובמרכזם פעילות ההתחדשות העירונית של העיר לוד, פיתוח שכונות חדשות, פיתוח תשתיות בעיר הוותיקה, פיתוח כבישים ותחבורה, פיתוח תעסוקה ומסחר, ופיתוח תיירות”.

ישיבה של עיריית לוד וכלכלית לוד על סיכום שנת 2022

עוד הוסיף רביבו, כי “תוצאות מעודדות אלה משקפות את אסטרטגיית הפעילות שלנו בצמיחה אחראית ואת ההשקעות הרבות שלנו בעיר לוד אשר משנה פניה, כאשר 86 אחוז משטחי העיר מצויים בתהליכי תכנון. לוד עוברת למעשה משלב התכנון לשלב הביצוע ואנו מקדמים במקביל כ-200 פרויקטים ברחבי העיר מהם אתם התושבים, תיהנו כבר השנה ובזמן הקרוב”.

בתום הפגישה, הודה ראש העיר לאנשי כלכלית לוד ובראשם למנכ”ל החברה עשהאל גדות, וכן  להנהלת העיר, גזברות, הנדסה ולכל גורמי העירייה העובדים כתף אל כתף בקידומה של העיר, למען התושבים.