Site icon מקומונט לוד

גירושים-ההשלכות שבהליך

גירושים

קרדיט: canva

החיים עלולים לזמן לרבים מאיתנו לא מעט הרפתקאות ותפניות, כאלו שרובנו לא דמיינו בכלל וכאשר מדובר בהליך של גירושים, ככל הנראה אף אחד מהצדדים לא דמיין או לכל היותר לא ציפה להגיע אל הליך שכזה. מקרים שכאלו במרבית המקרים עלולים לגרור שורה של תכתיבים שונים וטיעונים משתנים, החל מכספי חלוקה בין בני הזוג, חלוקה בפגישות או באחזקת הילדים ועוד מגוון שאלות ובעיות אשר צצות בעת הליכים שכאלו. על כן הרבה לפני ההגעה אל בתי המשפט או ”התמסרות” אל רגעי הלהט המלווים בהליכים שכאלו מומלץ לפנות אל משרד עורכי הדין אלינור ליבוביץ, ולהנות מהליך מהיר, רגוע ובעל תמיכה וליווי משפטי לאורך כל הדרך.

בכל הקשורים להליכים של גירושים חשוב לזכור כי הליכים אלו עלולים לכלול בתוכם לא מעט רגשות לא נעימים, החל מתחושת פגיעה או אפילו ניצול של צד אחד ועד לכדי התנכרות הורית. עם זאת בהליכים שכאלו מומלץ לזכור כי על כף המאוזנים יושבים לא רק חייהם של אחד מבני הזוג, אלא גם חייהם של הילדים ולעיתים גם חייה של משפחה עתידית. ראשית יש לקחת בחשבון גורמים כמו הסכמי ממון או לחילופין איזון משאבים בין בני זוג, אשר בכל אחד מהסדרים אלו עלול לכלול גם הסדרי חלוקה שונים גם מצידו של הבעל וגם מצידה של האישה. שנית יש לקחת בחשבון רצון של אב או הם להיות פקטור משמעותי בחייה ילדיהם, וזה עלול לכלול לא מעט גם קשיים בהליך הגירושין עצמו.

לקחת הכל בחשבון

כאשר מדובר בהליך כמו גירושים כמו שציינו, הוא עלול להישען או להתעכב דרך מגוון רחב של מאפיינים שונים. על כן מקרים שכאלו דורשים התערבות עניינית של עורך דין, ראשית על מנת להנמיך את הלהבות בין הצדדים ולנסות ולהגיע להסדר מקדים לפני הגעה אל אולם בית המשפט. כך ניתן יהיה לצמצם עד כמה שניתן את גובה הלהבות, להגיע להסדרים הגיוניים ורלוונטיים עבור כל הורה ולהבטיח יחסי הורות בריאים. לכן במקרים שכאלו מומלץ לפנות אל משרד עורכי הדין אלינור ליבוביץ.