Site icon מקומונט לוד

גם לאבות מגיע עזרה – בעיקר בגירושין מורכבים

בשנים האחרונות המאבק של אבות גרושים רבים הולך וצובר תאוצה ואפילו עולה לכותרות. הטענות לניכור הורי, או התנהגויות לא תקינות של נשים רבות, יוצרות חיכוכים רבים וגורמות לסבל רב בחייהם של אבות אשר רוצים להיות אבות מעורבים שדואגים לילדים שלהם. ולכן, אתם צריכים להכיר את הזכויות שלכם גם בתוך תהליך גירושין מורכב. ולדעת איך לשמור על הזכויות שלכם בתור אבות מעורבים בחיי הילדים, בעזרת הידע והניסיון של משרד עורכי הדין הילה וינטרוב, שילווה אתכם לאורך כל הדרך.

אבא אוהב לא חייב להיות אב שסובל במערכת היחסים

אתם יודעים שאתם הורים טובים. אף אחד לא יכול לקחת מכם את מערכת היחסים הטובה שיש לכם עם הילדים. ועדיין, זה לא אומר שאתם מנהלים מערכת יחסים טובה עם בת הזוג שלכם. עכשיו, שהגעתם לסיטואציה שבה אתם רוצים לסיים את מערכת היחסים, צריך לעבוד עם עורך דין לענייני משפחה מומלץ, בשביל להבטיח שיהיה לכם קשר עם הילדים לאורך כל הדרך.

קרדיט: Freepik.com

ליווי של עורך דין – יעזור במקרה התעמרות

בהנחה שבת הזוג שלכם מתנהגת בצורה לא הוגנת בשביל לשמור על הזכויות שלה ולפגוע בכם, עורכת דין גירושין מומלצת תדע להצביע על פגמים בהתנהלות של בת הזוג. וכך להוכיח שבאמת יש התעמרות והתנהגות לא הולמת על חשבון מערכת היחסים שלכם בתור אבות עם הילדים שלכם. בבית המשפט, ההוכחות הללו חשובות מאוד והן יעזרו לכם לקבל יותר זכויות על הילדים שלכם ולשמור על קשר קרוב איתם לאורך כל הדרך.

ואם לא ברור – אז חובה להוכיח אבהות

בהנחה שמדובר על מערכת יחסים מורכבת, גם אם אתם רואים את עצמכם בתור אבות, זה לא אומר שאפשר להוכיח את האבהות. לכן, יכולות להיות דרישות למשל תביעת אבהות בשלבים מוקדמים של תהליך הגירושין. חייבים לבצע את התהליך בצורה מאוד מדויקת כדי להבטיח שיהיו לכם זכויות ביקור או חלוקה הוגנת בנטל גידול הילדים. אז אל תהססו לשמור על כל הזכויות שלכם, ולדאוג לכך שיהיה לכם קשר קרוב עם הילדים שלכם אחרי הגירושים.

משרד עורכי הדין הילה ויינטרוב עושה את הכל בשביל לאפשר לאבות לשמור על מערכת יחסים קרובה עם הילדים שלהם, גם כאשר מתנהל תהליך גירושין מורכב מאוד ברקע. אנו מבינים את הסיטואציה שבה אתם נמצאים ונעזור לכם לקבל את כל הזכויות שלכם. לפרטים נוספים 0779968860.