Site icon מקומונט לוד

דואר ישראל יערוך מכרז לפתיחה מחדש של סניף בשכונת גני אביב

דואר לוד

סניף דואר. צילום: תמר מוצפי

כחודשיים לאחר שנסגר סניף הדואר היחיד שפעל בגני אביב ושרת את למעלה מעשרים אלף תושבי השכונה ושכונת הרכבת ופרדס שניר הסמוכות, וזאת בשל “חריגה מנהלתית” לכאורה, ובעקבות מאמצי העירייה והעומד בראשה ופניות של תושבים ופעילים מהשכונה שאף יזמו עצומה עליה חתמו מאות תושבים והופנתה לשר התקשורת, הבוקר פרסמה חברת דואר ישראל הזמנה להציע הצעות להפעלת סוכניות דואר במספר ערים, בהן גם בשכונת גני אביב בלוד.

ההודעה של דואר ישראל הגיעה לאור התערבות אישית של ראש העיר – עו”ד יאיר רביבו וחברת המועצה ותושבת השכונה – אלוירה קוליחמן, שמיד עם סגירת הסניף בגני אביב לפני כמה חודשים, האזינו למצוקת התושבים שעמדו על זכותם לקבל שירותי דואר איכותיים ויעילים.

ראש העיר שוחח עם יו”ר חברת הדואר מישאל וקנין, והנחה את מנכ”ל העירייה – אהרון אטיאס, למצוא פתרון מהיר, במסגרת שיתוף הפעולה של דואר ישראל ועיריית לוד, לרבות איתור זכיין ומבנה חלופי רחב אשר יעניק שירות יעיל ואיכותי לתושבי השכונה, וכן אשנבי חלוקה בבתי עסק קיימים בשכונה, למסירת חבילות. במקביל פעלה גם חברת המועצה קוליחמן ושוחחה עם שר האוצר אביגדור ליברמן, אנשי משרד האוצר, והנהלת דואר ישראל ישראל – בכדי להביא לפתרון.

כאמור, היום הודיעה חברת דואר ישראל כי שכונת גני אביב נכללה במכרז להפעלה חוזרת של סניף הדואר. “הסניף יופעל במתכונת החדשה ויהיה חלק מאחד מבתי העסק בשכונה. כל מי שרואה את עצמו עומד בתנאי הסף מוזמן להגיש מועמדות למכרז”, אמרה קוליחמן. “נעשה כל מאמץ וכל שביכולתנו, כדי להחזיר את שירותי הדואר כמה שיותר מהר”, סיכם רביבו.