דואר ישראל ממשיכה להרחיב את שירות “תור בקליק” בלוד וסביבתה, ומעתה גם ההגעה לסוכנויות גני אביב בעיר ואייר פורט סיטי בקריית שדה התעופה, תתאפשר רק בהזמנת תור מראש בלבד.
דואר ישראל ממשיכה בהרחבת שירות זימון תור מראש בעיר, ומהשבוע גם ההגעה לסוכנויות שער גני אביב (ארבע העונות 12) ואייר פורט סיטי (הגולן 49 נתב”ג) תתאפשר בהזמנת תור מראש לפני ההגעה ליחידה, וזאת על מנת להימנע מהמתנה ממושכת בסניף. מאז החלה הטמעת שירות הזמנת תור מראש בינואר השנה, חלה עלייה משמעותית בהזמנת תור מראש, ובעקבותיה צומצמו משמעותית זמני ההמתנה ביחידות הדואר. כיום, קרוב ל-60% מכלל המגיעים לדואר כבר מזמינים תור לפני ההגעה, לעומת 6% בתקופה המקבילה אשתקד.
בני לוי, סמנכ”ל חטיבת הדואר והקמעונאות בדואר ישראל אמר: “כחלק ממהלך מקיף שהחברה מבצעת לשיפור השירות אנו מעודדים הזמנת תור מראש בדומה לקופות החולים, לבנקים ולרבים ממשרדי הממשלה, ואת התוצאות בצמצום זמני המתנה לקבלת השירות מאז “תור בקליק” אנו רואים בשטח. הזמנת “תור בקליק” מאפשרת ללקוחות להגיע בזמן ולמקום שנוחים להם ולהתקבל במהירות, ומאפשרת לנו להיערך נכון יותר להגעתם תוך ויסות העומסים בהתאם לביקושים ביחידות השונות”.
שירותי הדואר לתושבי לוד ניתנים כיום באמצעות 13 יחידות דואר: שלושה סניפים וסוכנויות דואר ישראל, ועשרה מרכזי מסירה לרווחת התושבים. כאמור, בשני סניפים מתוך השלושה ניתן לקבל שירות רק בהזמנת תור מראש לפני ההגעה ליחידה.