Site icon מקומונט לוד

דלתות זכוכית למשרד- יופי ויוקרה

Close-up of a room door with a handle and a metal lock

דלתות זכוכית למשרד- יופי ויוקרה

דלתות זכוכית למשרד משוות לכל משרד מראה יוקרתי. ויוצרות את הרושם הנכון על לקוחות המגיעים למשרד ומקבלים את הרושם הנכון על המקצועיות שלכם. 

קיימים מגוון סוגים של דלתות זכוכית שניתן להתאים אותן לשלל שפות עיצוביות של משרדים בגדלים שונים ובסוגי פתיחות שונות כגון דלתות הזזה או דלתות הנפתחות במפתח דלת רגיל. 

אלו סוגי זכוכית קיימים?

ניתן לחשוב כי דלתות זכוכית הן שקופות אולם הן ממש לא חייבות להיות דווקא שקופות. העולם הרחב של דלתות זכוכית מציע היום מגוון רחב של דלתות זכוכית מהן דלתות זכוכית צבועות, דלתות זכוכית עם דוגמאות שונות וגימורים שונים אם אתם רוצים לשמור על הפרטיות שלכם תוכלו לדאוג לכך שדלתות הזכוכית יהיו אטומות וישמרו על הפגישות שלכם דיסקרטיות. 

מה היתרונות העיצוביים של דלתות זכוכית?

מראה יוקרתי

דלתות זכוכית משוות למשרד מראה יוקרתי ומקצועי הן יוצרות את הרושם הראשוני אצל כל מי שנכנס לעסק שלכם, וכידוע אין הזדמנות שניה לרושם ראשוני. וכדאי בהחלט ליצור רושם ראשוני יוקרתי ומקצועי.

תחושת מרחב

דלתות זכוכית למשרד משוות למשרד תחושת ספייס ומרחבים לא כמו קירות אטומים הסוגרים את חלל המשרד ונותנים תחושה של חלל מוקטין וחנוק. הזכוכית חוצצת בין חללי העבודה וחדרי הישיבות מחד, ומעניקה תחושת מרחב מאידך. 

עוד על אפקטים מיוחדים שניתן לבצע בזכוכית

אם אתם משקיעים בעיצוב המשרד שלכם כדאי שתעשו זאת נכון. חשבו מה הסגנון שתרצו שיאפיין את העסק שלכם,מה האווירה שישרה על הלקוחות ? האם אווירה מקצועית והייטקיסטית? האם אווירה ביתית חמימה ונעימה? זכוכית יכולה ללבוש צורות צבעים, דוגמאות גרפיות וטקסטורות שונות ולהתאים לשלל סגנונות עיצוביים. כך שתוכלו להציג בפני העסק את הסגנון המועדף עליכם, האווירה שתרצו לשדר ולשמוע על מגוון אופציות רלוונטיות שיוכלו להתאים לרצונכם. 

יתרונות עסקיים של דלתות זכוכית

דלתות זכוכית אינן מעניקות רק תועלת עיצובית לחלל. הן עשויות לשמש גם כלי נעים לפיקוח על עובדים בעסק. עובד היושב במשרד עם קירות זכוכית- יושב בחלל עבודה פרטי מחד ומאידך ניתן לעקוב באגביות ולוודא כי הוא מתעסק בענייני העבודה ולא בדברים אחרים.

מחפשים דלתות לבית? היכנסו לאתר הבא >>> https://www.stato.co.il/