Site icon מקומונט לוד

ד”ר רמי כרדוש ימונה כיועץ ראש העיר לתחום הבריאות, בהתנדבות

ראש עיריית לוד, יאיר רביבו, מינה את ד”ר רמי כרדוש כיועץ ראש העיר לתחום הבריאות, במטרה להביא להרחבת מערך ההסברה בנושאי בריאות ורפואה לתושבי העיר, מחלקות העירייה וממשק העבודה מול משרד הבריאות. ד”ר כרדוש ימלא את התפקיד בהתנדבות.

ראש העיר לוד, עו”ד יאיר רביבו, העניק בשבוע שעבר כתב מינוי לד”ר רמי כרדוש לתפקיד יועץ ראש העיר לתחום הבריאות בהתנדבות.

ד”ר רמי כרדוש –תושב לוד ואיש ציבור שפועל לקירוב לבבות, לחיזוק האחווה והדו-קיום בין תושבי לוד הערבים והיהודים, משמש כסגן מנהל מחלקה בכיר באורתופדיה במרכז הרפואי ״אסף הרופא״. תחום מומחיותו הוא החלפת מפרקי ירך בגישה הקדמית וברך. מנותחיו מעריכים את המיומנות שרכש בניתוחי החלפות מפרקי ירך בגישה קדמית ומספרים על כך מפה לאוזן, הם גם מעריכים את הגישה האישית הסבלנות והביטחון שהוא משרה עליהם. ד”ר רמי כרדוש, בן העדה הנוצרית בלוד, מהדמויות הבולטות בחגיגה המסורתית מדי שנה של חג לוד, חג סנט ג’ורג, אשר מעלה את לוד על מפת התיירות הארצית והעולמית, וחושף בפני אלפי מבקרים מהארץ ומהעולם, את העיר לוד ואת הפוטנציאל התיירותי האדיר, את הדו קיום המרהיב ואת פסיפס התרבויות, העדות והדתות הקיים בלוד.

ביום העצמאות ה-71 למדינת ישראל ולעיר לוד, התכבד ד”ר כרדוש בהדלקת משואת השלום, מעל במת העצמאות בעיר, “לכבוד טיפוח ערכי השלום, ההבנה, הסובלנות והכבוד ההדדי בין כל מגזרי האוכלוסייה בלוד, העמקת הידידות וקירוב הלבבות בעיר המקדמים שכונות טובה, אחווה ורעות בין יהודים וערבים, ולכבוד קידום מעמדה של העיר לוד, כעיר של שלום, שבה כל מגזרי האוכלוסייה, ימצאו מענה לחיים על פי דרכם ואמונתם תוך קבלת האחר כשווה ויצירת שותפות מלאה”.

ראש העיר רביבו, וד”ר כרדוש. צילום: דוברות לוד