Site icon מקומונט לוד

האם לקנות דירה מקבלן?

דירה

כשמדובר ברכישת דירה, יש הרבה דברים שצריך לקחת בחשבון. קודם כל כדאי לוודא שהקבלן בעל מוניטין ובעל מוניטין טוב. כדאי גם לוודא שיש להם ניסיון בסוג הנכס שאתה מחפש.

חשוב לדעת כמה יעלה הקבלן ואילו שירותים נוספים הוא מציע. כמו כן, עליך להיות מודע לכל עלויות או עמלות נסתרות הקשורות לעסקה.

אם אתם עדיין מתלבטים אם לקנות את הדירה שלכם מקבלן או לא, אתם מוזמנים לבקש מהם אסמכתאות מלקוחות קודמים שרכשו אצלם דירות בעבר.

לפני שאתם רוכשים דירה מקבלן, חשוב להבין את הסיכונים שבכך. מאמר זה דן בחלק מהסיכונים הכרוכים ברכישת דירה מקבלן.

מאמר זה דן בשלושה סיכונים עיקריים שכדאי לקחת בחשבון בעת רכישת דירה מקבלן:

– הלוואה שלא שולמה

– עלויות לא מורשות

– לוח זמנים בנייה בלתי צפוי

עלות רכישת דירה בארה”ב היא גבוהה. זה לא יוצא דופן להוציא $100,000 או יותר על נכס בודד. ישנן סיבות רבות לכך שאנשים הולכים עם קבלנים כדי לקנות את בתיהם, אך ישנן גם דרכים רבות שבהן הם יכולים לחסוך כסף ולהקל על התהליך.

רכישת נכס מקבלן היא אחת הדרכים הפופולריות ביותר עבור אנשים לחסוך כסף בעת רכישת ביתם הראשון. להחלטה זו יתרונות רבים, כמו עזרה במציאת מימון, מציאת סוכן וקבלת משכנתא; הכל ללא עלות לקונה.

כאשר תבחרו לקנות מקבלן, לרוב תשלמו פחות ממה שהייתם משלמים אם הייתם עוברים דרך סוכנות או חברת נדל”ן. זה יכול להיות מועיל מכיוון שקבלנים בדרך כלל גובים עמלות נמוכות יותר מאשר סוכנויותhttps://www.peretzbh.co.il/