Site icon מקומונט לוד

האם מדרסים מקלים על כאבי גב?

החיים שלנו עמוסים ואינם מאפשרים לנו זמן מנוחה רב, ולכן חשוב מאוד לדאוג לבריאות שלנו ולהעניק לעצמנו את מגוון העזרים המתאימים כדי שתהיה לנו איכות חיים מקסימלית. 

כאבי גב הם תופעה מציקה במיוחד שעלולה להפריע בתפקוד היומיומי ועלולה לגרום לאי נוחות במקרה הקל ולסבל ממשי במקרה הגרוע יותר. 

אנחנו נוטים לנעוץ את הסיבה לכאבי גב במבנה הגנטי של הגוף שלנו, או בתוצאה של פעילות פיזית שאנו עושים באופן חוזר ונשנה, כאשר מדובר באחת משתי הסיבות הנ”ל לכאורה נראה שאין הרבה מה לעשות בנידון. את המבנה הגנטי שלנו איננו יכולים לשנות ואת הפעילות השוטפת שלנו לא ניתן להפסיק בקלות רבה, לעיתים זו העבודה שלנו בה תלויה פרנסתנו או הפעילות שאנו חייבים לעשות במסגרת תפקיד צבאי. ולכן אנו נוטים לנשוך שפתיים, להשתדל לנוח יותר ולקוות להקלה.

מדרסים עשויים להקל על כאבי גב

רגע לפני שאתם משלימים עם כאבי הגב שלכם, הרשו לנו להציג בפניכם פתרון פשוט ואולי מפתיע מעט:

מדרסים ייעודיים עשויים להקל משמעותית על כאבי גב.

מדרסים לחיילים

חיילים רבים נמצאים בתפקיד המצריך מאמץ גופני רב: אם זוהי פעילות פיזית מאומצת בתפקידי שטח ואם זו עמידה ממושכת על הרגליים בתפקידי שמירה, כאשר חייל סובל מבעיה כלשהי ברגל לדוגמא פלטפוס, ההשלכות של הבעיה עשויות להחמיר בתקופה זו, יתרה מכך גם אם לא היתה בעיה אורטופדית קיימת, היא עלולה להתפתח בעקבות המאמץ הגופני הממושך. 

מדרסים לחיילים המותאמים לכף הרגל עשויים לסייע לתמיכה נכונה לכף הרגל, לשיפור היציבה וכתוצאה מכך להקל על כאבי הגב.

מדרסים לילדים

בעיות אורטופדיות בקרב ילדים הן לרוב מולדות, ליקויים במבנה הרגל כמו פלטפוס עשויים להשפיע על היציבה ולגרום לכאבי גב. ולכן כדאי להתאים לילד מדרסים לנעליים שיסייעו  בשיפור היציבה על ידי תמיכה בהחזקה נכונה של כף הרגל ויצירת שרשרת קינטית נכונה ומדויקת שתשפר את זרימת התנועה בגוף ותמנע כאבי רבים הנובעים מאי איזון של עומסים על אזורים שונים בשלד. טיפול נכון אצל ילדים חשוב במיוחד כדי לדאוג לכך שהבעיה האורטופדית לא תשפיע על  אימוץ תנוחות לא נכונות ורכישת הרגלי יציבה לקויה.