Site icon מקומונט לוד

האם מטבחים כפריים הם יקרים?

רבים בטוחים כי מטבחים כפריים הם מטבחים שהם גם יקרים מאוד, ובעבר זה באמת היה נכון. בשל העובדה שבמטבחים בסגנון כפרי עושים שימוש בחומרי גלם שהם יקרים יותר, כמו עץ מלא, צביעה ידנית, עיטורים מיוחדים ועוד, מטבח כפרי יכול להיות יקר משמעותית לעומת מטבח בסגנון מודרני.

יחד עם זאת, היום ניתן למצוא גם פתרונות אשר מאפשרים לרבים ליהנות ממטבח בסגנון כפרי גם בלי להגיע שחותכת את סף ה 100,000 ₪. לצד מטבחים יוקרתיים רבים אתם יכולים למצוא גם מטבחים פשוטים יותר אשר יאפשרו לכם לשלב את המראה הכפרי בו אתם חושקים במטבח שלכם, וזאת מבלי להכניס את עצמכם להתחייבויות כספיות גדולות שלא בטוח שכלל תוכלו לעמוד בהן.

התחילו עם הגדרת התקציב שלכם

אם אתם לא רוצים להתפתות בסופו של דבר אחר מטבחים כפריים אשר יהיו יקרים ובסופו של דבר להיכנס להוצאה כספית גבוהה מאוד שתצטרכו להחזיר אותה במשך שנים – הדבר הראשון שאתם חייבים לעשות הוא קודם כל להגדיר את התקציב שלכם. אתם חייבים להיות בטוחים כי אתם יודעים בדיוק כמה אתם יכולים להשקיע על המטבח, וכך מראש תפנו לאפשרויות העומדות בתקציב שלכם – בין אם אלו מטבחים פשוטים וזולים יותר ובין אם אלו מטבחים יוקרתיים ומפוארים יותר. התקציב שלכם יאפשר לכם לסנן את המטבחים שלא מתאימים לכם וכך גם הבחירה תהיה הרבה יותר קלה ופשוטה.

צילום: יח”צ

אביזרים שיכולים לייקר את המטבח

חשוב להבין כי מטבחים כפריים, ובכלל, לא מגיעים כיחידה אחת. כל פרט ופרט במטבח יכול לשנות את המחיר הסופי שלו – בין אם להוזיל את המחיר ובין אם לייקר אותו. לדוגמא, אם אתם בוחרים להזמין מטבח אשר מגיע עם מגירות מחולקות ופתרונות אחסון “בילד אין”, הדבר יהיה יקר יותר לעומת מטבח סטנדרטי ללא חלוקה פנימית בתוך המגירות או הארונות. יחד עם זאת – אם תרצו לרכוש את האביזרים הללו מאוחר יותר – ייתכן שזה יהיה יקר יותר.

כל פרט במטבח יכול לשנות את המחיר שלו – האם דלתות הארונות יהיו חלקות או מעוטרות, איזה סוג של ידיות תבחרו, מה תהיה החלוקה הפנימית, איזה סוג של שיש אתם רוצים לשלב בו, האם הוא כולל אי או לא ועוד. לכן חשוב לקחת בחשבון את כל הנתונים הללו, ואם התקציב שלכם מוגבל – וותרו על תוספות שהן לא באמת הכרחיות עבורכם ותוכלו לראות כיצד המחיר הראשוני שקיבלתם הופך לנמוך ומוזל יותר ואתם יכולים להגשים את החלום שלכם על מטבח איכותי ומאובזר, גם בתקציב מוגבל יחסית.

מהיכן אתם מזמינים את המטבח?

קחו בחשבון כי בחירה בחברת מטבחים יוקרתית וידועה תייקר את העלויות רק בגלל המוניטין של החברה, אולמות התצוגה וכדומה, ולכן בחרו נכון את המקום ממנו תבצעו את ההזמנה.