Site icon מקומונט לוד

האם פיסול אף יכול להחליף ניתוח אף?

רוצים אף יפהפה ללא ניתוח? יש לנו חדשות טובות בשבילכם והן נקראות ׳פיסול אף ללא ניתוח׳. זהו ההליך החדשני שהולך וצובר יותר ויותר פופולריות. אבל, הוא לא מתאים לכל אחד. למשל, אם יש לכם אף גדול ומעוקל או אף רומאי, אין לכם ברירה אלא לעבור ניתוח אף.

עצם המחשבה על ׳ניתוח׳, עשויה לעורר חרדות בקרב אנשים שחולמים כבר שנים על שינוי צורת האף שלהם. הליכים חדשניים לעיצוב האף ללא ניתוח, כמו הזרקות מילוי או לייזר, הם הפתרון האולטימטיבי עבורם.

ניתוח אף הוא אחד ההליכים הכירורגיים הפלסטיים הנפוצים ביותר, לפחות עד כה. אבל היום, יותר ויותר אנשים מעדיפים טיפוף פחות פולשני כדי לעצב מחדש את אפם. כאן נכנס לסיפור פיסול האף באמצעות חומרי מילוי שיכול להעלים בליטות ולשפר את מתאר האף, בלי חתכים, תפרים ותקופת החלמה ארוכה.

מה זה פיסול אף?

פיסול אף יכול לשמש כאלטרנטיבה לניתוח האף המסורתי, כאשר הוא נדרש לטפל במצבים קלים יותר, כמו:

בהליך זה המנתח מזריק חומרי מילוי לאף המטופל, ומשנה בעזרתו את קווי מתאר האף. חומר המילוי המקובל הוא בדרך כלל חומצה היאלורונית, אותו חומר מילוי המשמש למילוי לחיים ושפתיים.

צילום: pexels

החומצה ההיאלורונית צברה מוניטין בשל היותה חומר בטוח ויעיל ואלטרנטיבה טובה לניתוחים. מחקר שפורסם ב-2016 מצא שג׳ל של חומצה היאלורונית אף הצליח לתקן בעיות אף שהניתוח המסורתי לא הצליח לתקן. הוא גם הוכח כיעיל לתיקון בעיות קלות שנוצרו לאחר ניתוח אף.

האם פיסול אף יכול להיות תחליף לכול בעיות האף?

התשובה היא ׳לא!׳ יש מקרים שבהם אין ברירה אלא לעבור ניתוח אם כדי לשפר את הצורה או כדי לשפר את התפקוד של האף. לדוגמה:

פיסול אף – היתרונות והחסרונות
פיסול אף בחומרי מילוי – יתרונות
את מרוצה ממה שאת רואה במראה? צילום: pexels
פיסול אף בחומרי מילוי – חסרונות

ניתוח אף – היתרונות והחסרונות

ניתוח אף – יתרונות
ניתוח אף – חסרונות