Site icon מקומונט לוד

האם תושבי לוד יסדרו לקסניה דירה במודיעין?

לקראת גמר האח הגדול יוצאת עיריית לוד בקמפיין תמיכה בתושבת העיר, קסניה טרנטול. הדוגמנית וסייעת השיניים שמצאה אהבה בבית האח הגדול מקווה שתושבי לוד יסדרו לה דירה במודיעין או באר יעקב.
האם תושבי לוד יסדרו לקסניה טרנטול דירת שלושה חדרים במודיעין או דירת ארבעה חדרים בבאר יעקב? בעוד כשבוע ייערך הגמר הגדול של תוכנית הריאליטי האח הגדול ובעיר לוד נערכים לתמיכה מסיבית בנציגה הלודאית קסניה טרנטול.

עיריית לוד החלה בקמפיין לעידוד המתמודדת המקומית הכולל הצבת שלטי תמיכה בקסניה הן בגני אביב והן במרכז העיר. כמו כן בסוף השבוע צפויות להתפרסם הודעות תמיכה בקסניה בעיתונות המקומית.

שלטי תמיכה בקסניה ברחבי העיר לוד.צילום דוברות העירייה

טרנטול בת ה-29 סייעת שיניים וברמנית במקצועה שעלתה מרוסיה ומתגוררת בלוד נכנסה אל בית האח הגדול על תקן ”הדוגמנית” וזכתה לאהבת הקהל בשל אופיה הנוח.במהלך השהות בבית האחד הגדול היא מצאה זוגיות לאחר רומן מצולם עם עמרי בן נתן.

הרייטינג של התוכנית אמנם ירד לאחר עזיבתו המתוקשרת של שי חי אך מבחינתם של בני הזוג הסיכוי לזכייה בדירה רק עלה ונראה כי הסיכויים שהדירה תיפול בחלקם של בני הזוג גבוהים יחסית, מה גם שהשניים כבר הצהירו כי הסיכוי לחתונה מתוקשרת גבוה.

ראש העיר, עו”ד יאיר רביבו מסר לכתב מקומונט לוד כי:”תושבי לוד מחבקים את קסניה ומאחלים לה הצלחה בדרך לגמר האח הגדול!”.