Site icon מקומונט לוד

“הגן של דני” לזכרו של דני גונן הי”ד נחנך ברמת אשכול בלוד

טקס מרגש לחנוכת “הגן של דני” לזכרו של דני גונן הי”ד ברמת אשכול בלוד “הגן של דני”, גן שעשועים חדש נחנך השבוע בשכונת רמת אשכול בלוד, לזכרו של תושב העיר, דני (דניאל) גונן הי”ד, שנרצח בחודש יוני 2015, בפיגוע טרור ליד היישוב דולב בחבל בנימין.

הטקס המרגש לזכרו של דני גונן הי”ד התקיים במעמד האם דבורה ובני המשפחה, ראש העיר עו”ד יאיר רביבו, ראש המכינה הקדם צבאית “מעוז” הרב עוזי חובב ומנהל המכינה נועם דרייפס, ובהשתתפות תושבי השכונה, ילדים והורים, ועשרות מחניכי המכינה.

בצמוד, הוקמה גם פינת הנצחה לזכרה של טליה, אחייניתו של דני שנהרגה בתאונת דרכים בהיותה בת שנה וחצי בלבד.

דבורה גונן, הודתה בדמעות חנוקות לראש העיר על הקמת גן השעשועים, אשר ישמר את זכרו של דני ויחבר את ילדי השכונה הקטנים לאישיותו המיוחדת והמלבבת.

ראש העיר מעניק לדבורה גונן תעודה בהוקרה וביחד מסירים את הלוט מעל של הגן של דני.צילום דוברות עיריית לוד

אביבית, תושבת השכונה, הודתה אף היא לראש העיר בשם כל האימהות בשכונה על הקמת גן השעשועים שיהווה מוקד הנאה ובילוי למאות ילדיהן. כן הודתה למנכ”ל העירייה אהרון אטיאס, לסגן ראש העיר יוסי הרוש, לחבר המועצה עמיחי לנגפלד, למנהל אגף התפעול יאיר גולדמן ולמנהל מח’ גנים ונוף נסים רז, שסייעו בקידום הקמת הגן.

ראש העיר עו”ד יאיר רביבו ציין כי הנצחתו של דני בגן השעשועים, מהווה אחת מהדרכים בהם הוחלט להנציחו, כמו קריאת טקס הענקת מלגות ראש העיר לסטודנטים על שמו, וכן בקומה השנייה שהחלה בנייתה מעל גני הילדים החדשים בשכ’ רמת אלישיב, יוקם מועדון קהילתי שייקרא “בית דני” או “מועדון דני” לפעילות חברה, קהילה וחסד וכן לארגון טיולים באתרי ארץ ישראל שבהם כה אהב לטייל.

בתום דבריו העניק ראש העיר תעודה בהוקרה לדבורה גונן, ויחד עמה הסיר את הלוט מעל שלט “הגן של דני”.