Site icon מקומונט לוד

הדוגמניות של לוד

נשות “עסק משלך” מדגמנות אופנה ביום האישה בלוד.השנה התקיים בלוד קורס נוסף של “עסק משלך” לנשים שרוצות להגשים חלום תעסוקתי בשיתוף העמותה להעצמה כלכלית לנשים ועיריית לוד.

באירוע יום האישה שהתקיים בשבוע שעבר, זכתה שירה אוסעדון, אחת מהנשים המשתתפות בקורס, להגשים חלום ילדות שלה כאשר הציגה בתצוגת אופנה את הדגמים שעצבה ושנתפרו ע”י אמה.

והאטרקציה, גם הדוגמניות שהציגו את הדגמים היו הנשים שמשתתפות בקורס עסק משלך.

קהל הנשים בהיכל התרבות קיבל במחיאות כפיים רמות את שירה אוסעדון ואת הנשים שהדגימו את מיטב עיצוביה. שירה החלה דרכה כמעצבת כבר כילדה. לאחר שנים ארוכות בהן למדה את התחום והתמקצעה בו,  החליטה להגשים את חלומה ולפתוח עסק לעיצוב בגדי ערב  – “שירה עיצובים”, במסגרת הקורס.

דוגמניות עסק משלך עם המעצבת.צילום דוברות עיריית לוד

ביום האישה הציגה לראווה את עיצוביה המרשימים. הנשים שדיגמנו את עיצוביה המיוחדים של שירה לא היו דוגמניות מקצועיות אלא, כפי ששירה בחרה להדגיש – נשים אמיתיות. בהחלט אמירה אופנתית שעיצוביה מתאימים לנשים במידות שונות.

שלל העיצובים כללו עיצובי ספורט אלגנט עד בגדי ערב קלאסיים. בתום התצוגה, עלתה שירה לבמה והראתה שהעיצובים לנשים דתיות יכול להיות ססגוני ומעניין.

שולי יחיאל, רכזת נשים במחלקה לשירותי קהילה בעיריית לוד אמרה כי היא גאה בשירה אוסעדון  שעשתה שינוי משמעותי כ”כ בחייה והקימה עסק משלה וכי לשם כך מיועד הקורס הזה-לקדם נשים שמעוניינות לקדם עצמן.