Site icon מקומונט לוד

הדפסת מגנטים, רולאפים, ושאר חומרי מיתוג

עם כל הכבוד לעולם הדיגיטלי, שלא לומר לעולם הווירטואלי, הרי שיש דברים שאנחנו אוהבים לחוש, להרגיש, למשש, ולראות לא על המרקע. אחד מהם הינו מוצרי דפוס, שמלווים את התרבות האנושית, ומהווים חלק משמעותי בה, כבר מאות בשנים. הדפסת מגנטים מודרנית, הדפסה של פליירים מעוצבים, מחברות ממותגות ושאר חומרים ממותגים זה עדיין תחום מבוקש במיוחד, ולא נראה שזה הולך להשתנות בקרוב.

אנחנו רוצים לגשת ישירות ללקוחות שלנו, ורמת הסבלנות שלהם לכל מיני תכנים דיגיטליים הולכת ויורדת. כשהאימיילים רק התחילו, כולנו התרגשנו מכל אימייל שקיבלנו, אפילו שיווקי ופרסומי. היום כל אימייל שאנו רואים בתיבת הדואר האלקטרוני שלנו מעורר בנו חשד שלא לומר חשש, בעוד שפלייר מודפס ותמים שומר על צביונו הבטוח והנגיש – רצינו? לקחנו לקרוא. לא רצינו, סירבנו בנימוס, והמשכנו בדרכנו.

למה הדפסת מגנטים עדיפה על הדפסות אחרות

יש היום המון, אבל ממש המון אפשרויות דפוס, והמדפסות המתקדמות שמחזיקים בתי דפוס מקצועיים יכולות לעשות פלאים, ולהדפיס על חומרים שונים, בגדלים שונים, ברמות שונות, ובצורות שונות, כיד הדמיון הטובה. ובכל זאת, ישנם כמה טכנולוגיות שמתעלות על האחרות, לא בהכרח ברמה הטכנולוגית שלהן, אלא בשירות שהן מעניקות ללקוח שמבקש להשתמש בהן.

צילום: PIXABAY

הדפסת מגנטים היא דוגמא מעולה לטכנולוגיה מעולה, אפילו שהיא לא הטכנולוגיה המתקדמת ביותר בעולם הדפוס, אשר פשוט נותנת לכם הרבה יותר מכל השאר:

ומה עם שאר האמצעים:

בשיווק, כל האמצעים כשרים, והטכנולוגיה מאפשרת לנו לא רק הדפסת מגנטית איכותית, אלא גם הדפסה על רולאפים, שהם עוד כלי שיווקי מעולה. שלט בשליפה מהכיס, הרולאפ, גדול או קטן, מתאים לשיווק ישיר ומשיכת לקוחות לדוכן או לחנות שלכם. בין אם אתם משווקים מוצר או שירות בקניון, בחנות ברחוב, או באירוע פתוח כמו שוק או יריד, הרי שרול-אפ מעוצב הוא דבר בולט לעין, שמאפשר לכם לתפוס את תשומת לב של העוברים והשבים כאילו העסקתם עוד אדם.

מדבקות לרכב הם עוד מוצר שיווקי מודפס בביקוש גבוה, וכאן אתם פשוט הופכים את צי הרכבים שלכם לפרסומת על גלגלים. בין אם בחנייה, בהמתנה בפקקים, בכניסה וביציאה מחניונים, ופשוט על הכביש, מדבקת רכב שמעוצבת נכון עושה עבודת שיווק מעולה, בכל מקום בו הרכב חולף.