Site icon מקומונט לוד

הדרך ליופי עוברת בטבע

קרדיט PIXABAY

שגרת היופי שלנו אינה יכולה להתעלם מהבריאות שלנו משום שהיא המפתח ליופי, לזוהר שקורן מאתנו ולכך שהיא הבסיס שעליו עובדים כל התכשירים. אפילו תכשירי הקוסמטיקה המובחרים ביותר חייבים שתשמרי על עצמך לפני שהם מתחילים להיכנס לפעולה, וככל שאת עושה יותר בתחום זה כך גם התוצאות שלהם טובות יותר. כשמשלבים את הטבע מבפנים בתזונה נכונה, בחיים שלווים ורגועים יותר ככל האפשר, בהרגלי תנועה טובים שמשפרים את זרימת הדם, על אחת כמה וכמה שהתוצאות של תכשירים טבעיים ויוקרתיים כמו של חברת אוריה לוי ביו סקין קאר נראים מצוין. על פנים נקיות ומטופחות גם בעזרת הזנה של ויטמינים ומינרלים ללא ג’אנק, תוכלי למרוח חומצה היאלורונית קרם ולהוסיף לעור את הטאץ’ האחרון שהוא זקוק לו על מנת להצעיר ולשפר את המראה שלו.

למה חומצה היאלורונית היא חומר פלאים?

היופי של הטבע הוא בכך שהוא נברא במחשבה מראש על הפעילות הטובה ביותר על מנת לשמור על המראה הרענן והצעיר שלנו. כל החומרים כבר שם וכל מה שנחוץ עם הזמן הוא לרענן אותם ולהשתמש בהם כדי לקבל את אותן תוצאות מושלמות שאנחנו זוכרות מנעורינו. חומצה היאלורונית היא החומר שהגוף מייצר באופן טבעי כדי לקשור את הלחות בגוף לתאי העור וכך אנחנו מקבלים את המראה המתוח והחלק. ייצור החומצה הולך ומידלדל עם השנים ולכן כל מה שיוסיף אותה לגוף עשוי לשפר גם את התפקוד של העור ואת היכולת שלו לשמור על הלחות ו”למתוח” את העור. קרם אנטי אייג’ינג טבעי מבית טוב באמת, יכיל חומר זה שהוא טבעי ומוכר לגוף ולכן אינו דוחה אותו גם בקרם. התוצאה הברורה היא מראה צעיר ועור נקי יותר מפגעי הזמן.

קוסמטיקה טבעית ואינטליגנטית

קרמים לעור בוגר הם תכשירים שצריך להשקיע בהם מחשבה, על תכולת החומרים הפעילים בהם באמת, על היחס ביניהם ועל האחוז שעובד ומראה תוצאות. מוצרי קוסמטיקה טבעית כאלה יכולים להראות שינויים לטובה בעור הפנים ככל שהשימוש בהם תכוף ולכן התכולה שלהם חשובה כדי להבין מה עובד בהם. חשוב לדעת שחומרים טבעיים יכולים להיות כל דבר בטבע אבל זה לא מבטיח שהם גם ישפיעו על המראה שלכם. לכן, בחברת אוריה לוי ביו סקין קאר משתמשים רק בחומרים שהגוף מזהה ומכיר ואף מייצר אותם בעצמו, כמו חומצה היאלורונית, על מנת לעודד אותו להגיב בצורה חיובית לקרמים שמכילים אותם.חייגו כבר עכשיו לאוריה על מנת לקבל ייעוץ ולבצע הזמנות 0772039521