Site icon מקומונט לוד

ההבדל בין גריל גז למעשנת בשר

גריל גז

תרבות הפנאי והאירוח הישראלית משתדרגת כל הזמן ואנחנו מוצאים את חובבי הבשרים נהנים מציוד איכותי לאירוח ליד הבריכה הביתית או בחצר, ואפילו במרפסת. אנחנו מכירים את המתקנים השונים שמוצאים היום בכל בית שאוהב בשר ואת הגורמה הביתי ולכן יש יותר מכירות מעשנות למיניהן וגריל ביתי. חשוב לדעת שיש הבדל בין מעשנת בשר לבין גריל גז ואין להם אותו שימוש. ההבדלים לא תמיד מוכרים לכל מי שרוצה לקנות אותם. להלן הדגשים שחייבים לדעת כדי לבחור את הציוד הנכון ולהשתמש בו לשביעות רצונכם ולהנאת האורחים שלכם.

מהי מעשנת בשר?

מעשנת בשר היא למעשה ארגז מתכת סגור עם תא חימום ותא אחסון לבשרים שמציבים בחצר ובמרפסת. מעשנים בו בשרים, דגים ועופות בתהליך ארוך ואטי כדי לקבל מזון מעושן ששומר על העסיסיות והטעם שלו ומתווסף אליו הטעם המעושן הרגיל. למי שלא יודע מהו מזון מעושן נזכיר שפסטרמה נעשית בדיוק כך ומה שאפשר לעשות במפעל בשר ובכל מסעדת גורמה שמכבדת את עצמה אפשר לעשות גם בבית בעזרת ציוד מתאים והסברים מקצועיים שעוזרים לכם להפעיל את זה נכון. העבודה הזאת שווה בגלל התוצאות הנהדרות שלה. אפשר לעשן בשרים ודגים כאוות נפשכם ולחלוק עם משפחה וחברים. מעשנת בשר פועל על מקורות חימום שונים לפי העדפה – גז, פחמים או חשמל. כל אחד והבחירה שנוחה לו.

מהו גריל גז?

גריל גז הוא מתקן משוכלל שאנחנו רואים בעיקר בחצרות או במרפסות שבהן מארחים אנשים והוא עומד בפינה עם מכסה ששומר עליו גם בזמן שלא משתמשים  בו וגם בזמן הבישול. על גריל גז כזה אפשר להכין במהירות ל סוג מאכל, מבשרים ודגים ועד ירקות ומאפים. בניגוד למעשנה הוא עובד במהירות ולא לוקח לו שעות להכין את המזון. בניגוד למעשנה שלוקחת שעות רבות ומגיעים אליה רק בסוף התהליך, על גריל גז מבשלים כשכולם כבר שם ויכולים ליהנות מיד מהתבשילים השונים מבלי להמתין. גריל אינו משמש לעישון אטי למרות שאפשר להכין בשר בתהליך דומה אולם התוצאה שמתקבלת היא שונה לגמרי ואינה דומה כלל לתוצרים של מעשנה.

רוצים לקנות גריל גז או מעשנת בשר? פנו עוד היום לגז נוניש!