Site icon מקומונט לוד

הוא הא מי זה בא? ראש העיר רביבו והליכוד פתחו את קמפיין הבחירות

רבות דובר על הרכב רשימת הליכוד, על השינויים והמחלוקות בדרך – אבל נראה שעכשיו המפלגה יוצאת לדרך חדשה. אתמול הושק באופן רשמי קמפיין הבחירות והפעילים – יצאו לדרך.

מעניין למי הוא מצביע? צילום: צילום בקליק

בטקס מושקע, פתח אתמול (ד’) ראש עיריית לוד יאיר רביבו את מטה הבחירות שלו. פתיחת המטה, אשר ממוקם בקניון “לוד סנטר” תהיה הנחת אבן היסוד לתחילת הקמפיין של הליכוד בראשות יאיר רביבו תחת הסלוגן: ‘לוד בידיים טובות’.

רביבו, אשר זוכה לאהדה גדולה ותמיכה נרחבת מציבור הבוחרים בעיר הוא מראשי הערים הבולטים בארץ והמוכרים בארץ ואפשר לומר שבחמש השנים האחרונות – הוא הפנים של העיר לוד.

לטקס עצמו הגיעו שרים וחברי-כנסת רבים, כשהם מצהירים, כל אחד בתורו, כי הם רואים ביאיר רביבו את “האדם היחיד שמסוגל להצעיד את העיר קדימה ולהמשיך להוביל את השינוי הגדול בעיר”.

>>רוצים להישאר מעודכנים? הצטרפו לדף הפייסבוק של מקומונט לוד<<

כבר עם חשיפת הסלוגן ובנאומי התומכים ניתן היה להבין כי בקמפיין הנוכחי, מדגיש רביבו את הבחירה בשני פתקים כחובה, כשהוא קורא לכלל ציבור הבוחרים לחזק את הליכוד בפתק למועצה תחת האותיות “מחל”.

התחושות באולם היו כי אין ספק שהליכוד בראשות יאיר רביבו, הסיעה הגדולה ביותר היום במועצה,  רוצים להמשיך להשאיר חותם בעיר, תוך כדי הובלת מהלכים משמעותיים בעיר יחד עם הקצאת משאבים רבים של הממשלה לטובת לוד.

ראש העיר רביבו עם השר יריב לוין. צילום: צילום בקליק
זוכה תמיכה רחבה בעיר ומחברי הכנסת והשרים. צילום: צילום בקליק