Site icon מקומונט לוד

הוצאת חשבונית לשכיר – כך תוציא חשבונית כשכיר בלי להתעסק עם בירוקרטיה

כך תוציא חשבונית לשכיר בלי להתעסק עם בירוקרטיה

כך תוציא חשבונית לשכיר בלי להתעסק עם בירוקרטיה

ישנם לא מעט אנשים אשר עובדים בתור שכירים בחברות שונות אך מספקים שירותים באופן עצמאי מן הצד, אשר לא רוצים להתעסק עם כל מה שכרוך בפתיחת עסק עצמאי עם כל מה שמשתמע מכך. זה יכול להיות למשל מעצב גרפי שעובד במערכת עיתון ורוצה לספק מדי פעם שירותי גרפיקה פרטיים, וזה יכול להיות עובדים בעוד מגוון רחב של מקצועות. הפתרון הטוב ביותר במקרה הזה הוא לפנות אל חברה מקצועית אשר מספקת חשבונית לשכיר, אשר מופקת ע”י משרד רואי חשבון באופן חוקי לחלוטין תמורת עמלה מסוימת אשר נגבית על ידי המשרד.

חברת ביזפיי – הכתובת להוצאת חשבונית לשכיר

חברת ביזפיי הינה חברה מובילה אשר מספקת שירותי הנהלת חשבונות, חישובים פיננסיים, החזרי מס וחשבות שכר, ובין היתר מספקת לעובדים שכירים את האפשרות להוציא חשבונית ללא צורך בהתעסקות הנדרשת לפתיחת עסק עצמאי. מאחר ועל פי חוק כל עבודה אפילו הקטנה ביותר מחייבת הגשת חשבונית/קבלה, האפשרות היחידה של עובד שכיר או כל מי שלא מעוניין בפתיחת עסק ברשויות המס להוציא חשבונית על התשלום שקיבל, גם אם מדובר בחשבונית חד פעמית, היא לפנות אל חברה כמו ביזפיי אשר תדאג להוציא עבורו חשבונית תמורת עמלה קטנה. חשבונית לשכיר היא כמובן פתרון העומד בדרישות החוק, והוא יכול לחסוך הרבה מאוד כאב ראש ובלגן לאנשים שעושים עבודות עצמאיות מהצד לעיתים יחסית רחוקות ולא כדאי להם להתעסק עם כל מה שכרוך בפתיחת עסק כמו דיווחים לרשויות, הגשת הצהרות הון וכן הלאה.

למה כדאי לבחור דווקא בשירותיה של חברת ביזפיי?

המערכת של ביזפיי עבור הוצאת חשבונית לשכיר היא המערכת הפשוטה ביותר לשימוש והיא מאפשרת לכל אחד שרוצה לחסוך מעצמו תהליכים בירוקרטיים מיותרים של פתיחת עסק, להוציא חשבונית בצורה קלה ופשוטה בכל פעם שהוא מקבל תשלום מן אחד הלקוחות שלו. אם גם אתם שכירים ורוצים מדי פעם לעשות עבודות קטנות ולהגיש חשבונית כמתחייב בחוק, פנו עוד היום אל אנשי חברת ביזפיי, אשר ישמחו להסביר לכם מה עליכם לעשות וכיצד תוכלו להוציא חשבוניות עבור הלקוחות שלכם באמצעות המערכת של החברה.