Site icon מקומונט לוד

הזדמנות פז: מועדון הצרכנות הוט יעניק עד 350 אלף ₪ הנחה על דירה חדשה בלוד

מועדון הצרכנות הוט וחברת יזמות הבניה “אאורה” (Aura) הודיעו על מבצע נדל”ן חדש בו יוצעו מעל ל-150 דירות בשמונה פרויקטים באזורי הביקוש בהנחה של עד 350 אלף ש”ח לעמיתי המועדון, החל מה-17 לנובמבר ולחודש אחד בלבד || בין הפרויקטים שבמבצע – אאורה במושב, בגני איילון || פרויקט אאורה בן שמן שיצא לשיווק לפני כחודשיים – לא נכלל במבצע

המבצע המפתיע של אאורה ומועדון הצרכנות הוט כולל מעל ל-150 דירות ב-8 פרויקטים של החברה בשבע ערים שונות בישראל. לפי הודעת החברה, הפרויקטים המוצעים במבצע כוללים תמהיל דירות המורכב מדירות של שניים עד שישה חדרים ודירות מיוחדות.

“בחודשים האחרונים זיהינו כי ישנה אי וודאות סביב שוק הנדל”ן בישראל בעיקר בגלל העדר ממשלה ומדיניות ברורה – דבר המביא לירידה בהיקף התחלות הבניה,” הסביר צביקה וילנאי, מנכ”ל מועדון הצרכנות הוט את הרקע למבצע, “בנוסף, אנחנו רואים כי ישנה עלייה בביקושים. שילוב שני גורמים אלו מגדיל את ההסתברות לעלית מחירים.”

מתחם אאורה במושב בגני איילון לוד. הדמיה: וויופוינט

על שיתוף הפעולה עם חברת אאורה אמר וילנאי כי “מועדון הוט פועל להשיג לחבריו הטבות משמעותיות בכל תחומי הצרכנות. על כן טבעי שנפעיל את כח הקניה הקולקטיבי שלנו גם להשגת הטבות בקנית דירת המגורים. לאחר שבחנו מספר רב של חברות והצעות, בחרנו בהצעתה של חברת אאורה, שהציעה לנו מספר פרויקטים, בסטנדרט גבוה באזורי ביקוש ובהנחות משמעותיות”.

מנכ”ל ובעלים אאורה, יעקב אטרקצ’י. צילום: יחצ

בעל השליטה בחברת אאורה (Aura) והמנכ”ל, עורך דין יעקב אטרקצ’י הרחיב גם הוא על המבצע “אני שמח וגאה לחבור למועדון הוט ולהציע חבילה ייחודית שגובשה במיוחד בשבילם. הצטרפותם למעגל הדיירים בפרויקטים הינה מהלך בטוח ועל כך יעידו אלפי לקוחות החברה שנהנים מרמת חיים במתחמי המגורים שתוכננו על ידי טובי האדריכלים ונבנים בתקן מוקפד וגבוה במיוחד. חברת אאורה זינקה בצורה משמעותית בשנים האחרונות ואנחנו שמחים שכיום אנחנו יכולים לערוך מבצע בסדר גודל שכזה, המעיד על חוסן החברה”.

מועדון הצרכנות הוט הוקם ב־1996 על ידי הסתדרות ההנדסאים והטכנאים, וחברים בו כיום כ־270 אלף איש בכ-165 אלף בתי אב. עמיתי המועדון הינם: הנדסאים, מהנדסים, אנשי טכנולוגיה ואקדמאים, הממוקמים בעשירונים הגבוהים של אוכלוסיית השכירים במשק. חברת “אאורה ישראל” הינה חברה יזמית המובילה בתחום ייזום פרויקטים למגורים בכל רחבי הארץ. החברה נסחרת בבורסה לניירות ערך בתל-אביב ומדורגת כחברה בעלת איתנות פיננסית גבוהה וכבעלת מומחיות בתחום הנדל”ן בכלל, וההתחדשות העירונית בפרט. החברה נהנית מיוקרה ומוניטין רב מאוד בשוק הנדל”ן בישראל.

בנוסף על הפרויקט בגני איילון (אחיסמך) בלוד מציעות החברות הנחות גם על פרויקטים נוספים, ובהם מתחם הרוא”ה – רמת גן, אונו וואלי (ONO VALLEY) קריית אונו, הגנים התלויים – יהוד/מונוסון, אאורה סיטי – חדרה, אאורה 300 ואאורה 370 בחולון ופרויקט נוסף של אאורה ברמת השרון.