Site icon מקומונט לוד

החזר מס הכנסה בלוד – ייתכן שגם לכם מגיע אלפי ואף עשרות אלפי שקלים החזרים!

עובדים רבים במשק זכאים לקבל אלפי ואף עשרות אלפי שקלים החזרי מס ללא ידיעתם. שיטת חישוב הניכויים של רשויות המס יוצרת לא מעט פערים שמובילים לניכויים גבוהים יותר מאלה שצריכים לנכות על סמך ההכנסה השנתית. מעבר לכך, ישנן אל מעט נקודות זיכוי שאינן מכובדות, מה שגורם לעובדים רבים במשק להימצא זכאים לקבלת החזר מס הכנסה בלוד והחזר מס הכנסה לשכירים ולעצמאיים כאחד.

אז אם גם אתם רוצים לבדוק את זכאותכם לקבלת החזר מס הכנסה בלוד על סך אלפי או אף עשרות אלפי שקלים, הגעתם למקום הנכון. מומחי חברת החזרי מס – זכותך העוסקים בתחום מזה שנים רבות בחרו עבורכם את כל מה שחשוב שתכירו על בדיקת הזכאות לקבלת החזר מס הכנסה בלוד, שיטות החישוב של רשויות המס והסיבות המרכזיות שגורמות לרבים לשלם מיסים גבוהים יותר מאלה שהם אמורים לשלם.

הסיבה המרכזית בגינה רבים כיום מוותרים על החזרי מס

נתחיל בבדיקת הזכאות לקבלת החזרים. מומחי חברת החזרי מס – זכותך מסבירים כי אנשים רבים כיום בוחרים לוותר על כל החזרי המס המגיעים להם מחשש להתמודדות מורכבת מול רשויות המס. עד לפני מספר שנים חשש זה אכן היה מוצדק. כל שלבי בדיקת הזכאות וקבלת ההחזרים הצריכו מכל עובד להתגבר על שלבים בירוקרטיים מורכבים, לעמוד בתורים במשך שעות ארוכות ולמלא לא מעט טפסים מעייפים. אך בשנים האחרונות חל שינוי משמעותי שחשוב שתכירו. כיום, ניתן להשלים את כל שלבי בדיקת הזכאות תוך מספר דקות בודדות ללא צורך בעמידה בתורים ארוכים או בהתמודדות עם בירוקרטיה סבוכה ומורכבת. בעזרת הליך אינטרנטי פשוט הכולל בעיקר מילוי פרטי תעודת זהות ניתן להשלים בדיקת זכאות וליהנות מקבלת החזר מס הכנסה בלוד, החזר מס הכנסה לשכירים ולעצמאיים כאחד.

אין לכם זמן לתורים הארוכים במשרדים הממשלתיים? כיום תוכלו לבדוק את זכאותכם באינטרנט תוך מספר דקות בודדות

אז אם גם אתם חששתם מכל התמודדות מול רשות המיסים ולכן לא בדקתם את זכאותכם לקבלת החזר מס הכנסה בלוד עד היום, מומחי החזרי מס – זכותך ממליצים לכם לעשות זאת כמה שיותר מהר. שיטת החישוב של רשות המיסים יוצרת לא מעט פערי מס המזכים רבים בקבלת החזר מס הכנסה בלוד. מומחי החזרי מס – זכותך בחרו להדגיש מספר נקודות מרכזיות שישפכו לא מעט אור על שיטת החישובים של ניכויי המס מכל עובד.

מספר דגשים חשובים שאתם חייבים להכיר

ראשית, חשוב לדעת שניכויי המס מחושבים על בסיס שנתי ולא חודשי, כפי שמקובל לחשוב. כלומר, ניכויי המס שלכם נגזרים מסך ההכנסה השנתית ולא החודשית. אז למה בכל זאת מנכים לכולנו מיסים מידי חודש? בעיקר בשביל להקל על משק הבית הממוצע בישראל. רשות המיסים חוששת שהורדה חד שנתית בסוף כל שנה על בסיס נתוני ההכנסות תקשה מאוד על לא מעט משפחות בישראל ולכן החוב השנתי מחולק ל 12 תשלומים חודשיים.

שנית, שיטת החישוב של רשויות המס מתבססת על הערכה מושכלת בלבד. רשויות המס מעריכות כמה כל עובד צפוי להרוויח בתום שנת העבודה, מחשבות את סך ניכוי המס השנתי ומחלקות אותו ל 12 תשלומים חודשיים. שיטת החישוב פשוטה וכוללת הכפלה של השכר החודשי בסך חודשי העבודה. כלומר, אדם שמרוויח 10,000 שקלים מידי חודש, צפוי להרוויח 120,000 שקלים מידי שנה (10,000 כפול 12 חודשי עבודה).

שלישית, שיטת החישוב של רשות המיסים גוררת לא מעט פערי מס בגין שלל סיבות אפשרויות. שיטת החישוב אמנם מאפשרת להעריך את השכר השנתי כבר מתחילת השנה וכך לחלק את החוב ל 12 תשלומים חודשיים, אך חשוב לזכור כי מדובר בהערכה בלבד. לכן, מומחי החזרי מס – זכותך מדגישים בפני רבים כי קיים סיכוי בלתי מבוטל שהם זכאים לקבלת החזרים. אז אם גם אתם לא בדקתם את זכאותכם בשנים האחרונות, מהרו לעשות זאת כמה שיותר מהר.

צילום: FREEPIK

משכורתכם נפגעה? שעות העבודה קוצצו? אתם זכאים לקבלת נקודות זיכוי? ייתכן שמגיע לכם החזר מס!

החזרי מס – זכותך מדגישים את כל המקרים השכיחים ביותר שגורמים לפערי מס ומזכים עובדים רבים בקבלת החזר מס הכנסה בלוד. הגורמים השכיחים ביותר הם:

  1. פגיעה ניכרת בשעות העבודה השנתיות
  2. קיצוצים בשכר מכל סיבה שהיא
  3. יציאה לחופשת לידה
  4. יציאה לחופשת מחלה ממושכת
  5. אי הכרה בנקודות זיכוי
  6. לעצמאיים – אי הכרה בהוצאות מוכרות

כלל הנקודות הללו מובילות לפערי מס הגורמים לעובדים רבים, שכירים ועצמאיים כאחד, לשלם מיסים גבוהים מאלה שהם אמורים לשלם. כל פגיעה בשכר החודשי מכל סיבה שהיא תביא לירידה בשכר השנתי.

ירידה בשכר החודשי גוררת פערי מס משמעותיים

לדוגמה, עובד שהתחיל את שנתו עם משכורת חודשית של 10,000 שקלים, צפוי להרוויח כ 120,000 שקלים על פי שיטת החישוב של רשות המיסים, כך שסך ניכויי המס שלו יחושבו על בסיס 120,000 שקלים בשנה. במהלך השנה שכרו נפגע מכל סיבה שהיא (חופשת מחלה ממושכת, קיצוץ בשכר, יציאה לחופשת לידה ארוכה ועוד) ועמד על 7,000 שקלים בממוצע חודשי. שכרו בפועל בתום השנה עמד על 84,000 שקלים בלבד בעוד רשויות המס ניכו משכרו מיסים הנגזרים מהכנסה שנתית גבוהה הרבה יותר של 120,000 שקלים. לכן, חברת החזרי מס – זכותך מדגישה כי כל שינוי בתנאי ההעסקה צפוי לחולל פערי מס המאפשרים לרבים ליהנות מהחזר מס הכנסה בלוד, החזר מס הכנסה לשכירים וכן והחזר מס הכנסה לעצמאיים.