Site icon מקומונט לוד

החלו עבודות הפיתוח לבריכות השחיה בגני אביב ופרדס שניר

אחרי שנים רבות, 26 ליתר דיוק, של הבטחות והצהרות על הקמת בריכת שחיה חדשה בלוד, הבוקר החלו עבודות הקרקע בשכונת גני אביב ופרדס שניר להקמת קאנטרי קלאב ובריכת שחיה שתשרת את תושבי השכונות והסביבה. העבודות צפויות להסתיים בעוד 20 חודשים.

הבוקר החלו עבודות הכלים הכבדים על הקרקע בשכונת גני אביב, סמוך למתחם הסקייטפארק, להקמת קאנטרי גני אביב, שיכלול, כך כלפ י התוכניות, בריכת מגרשי ספורט וטניס, שתי בריכות שחיה, אחת לימודית המתאימה לכל שכבות הגיל ואחת גדולה יותר שתכלול שישה מסלולי שחיה.

הבריכות המתוכננות בגני אביב צפויות להיות מקורות בחיפוי גמיש, כשהכוונה היא שלראשונה בתולדות לוד תתאפשר הפעלת הבריכה באופן מלא גם בחודשי החורף, וכמובן שבחודי הקיץ תיפתח חופת הבריכה על מנת שהשוחים והמבלים יוכלו להנות מהאוויר הנעים והשמש המלטפת.

“זהו יום חג לעיר לוד בכלל ולגני אביב בפרט,” אמרה סגנית ראש העיר ותושבת גני אביב אלוירה קוליחמן שנכחה הבוקר בשטח יחד עם ראש העיר יאיר רביבו על מנת להתרשם מפתיחת העבודות. “נכון, היו המון תושבים סקפטים, אבל תהליכים כאלו לוקחים זמן ואני שמחה שהעיר לוד עולה שלב נוסף והולכים להקים כאן קאנטרי ברמה הגבוהה ביותר. מאז 1994 הושמעו באוזני התושבים כאן הבטחות על הקמת ריכת שחיה ואני שמחה שהנהלת העיר בה אני שותפה סוף סוף הגישמה את החלום עבור רבים”

שכפול של קרית הספורט שבמזרח העיר. עוד 20 חודש – גם בגני אביב. בריכת השחיה ניו ליג לוד. צילום: באדיבות דוברות העיר לוד

“צריך להבין שעבור תושבים רבים יוצאי חבר העמים, שחיית בוקר היא חלק משמעותי משגרת היום שלהם. כבר היום אפשר לראות עשרות רבות של שחיינים חובבים מדי יום בבריכת השחיה שבצד השני של העיר, שמגיעים כל יום מגני אביב ונאלצים לחצות את כל העיר בשביל להתאמן בספורט האהוב עליהם. עכשיו, הם יוכלו לעשות זאת ממש כאן, מתחת לבית” הוסיפה אלוירה.

מנכ”ל החברה הכלכלית, בן מיוסט, מספר על הצפוי: “עלות הקמת הבריכה בגני אביב היא כ-25 מיליון ש”ח ותקציב הקמת הבריכה השניה, בפרדס שניר מגיעה גם היא לסכום קרוב לזה. מלבד שתי בריכות מקורות ופעילות בחורף ובקיץ תכלול הבריכה החדשה בגני אביב כמובן גם מקלחות, שרותים ומזנון נוסף על חדרי חוגים שישרתו את כלל התושבים והמנויים לבריכה”

ראש העיר רביבו, שהוביל את הקמת בריכות השחיה החדשות ונכח אף הוא בעת העבודות באזור הוסיף: “קאנטרי מערב העיר, גני אביב, ישרת את תושבי השכונה הותיקה יחד עם התושבים החדשים שיכנסו לכאן בעקבוות הבניה החדשה המתוכננת באזור ויהווה שכפול של קרית הספורט שבמזרח העיר”

עבוות פיתוח בריכת גני אביב, הבוקר.
“זה שדרוג משמעותי ביותר לתושבי גני אביב”. אלויקה קוליחמן.

“אני גם שמח לחדש בהזדמנות זו שכבר בחודש אוגוסט הקרוב יחלו העבודות הראשוניות לבניית כביש 200 שיחבר את לוד, סמוך לשכונת גני אביב וניר צבי אל כביש אחד בואכה נתב”ג מצפון ואל רמלה וכביש 431 מדרום.”

“חשוב לי להדגיש כי נוסף על הבריכה בגני אביב, חשבנו שזה נכון שכל מגזר יהנה מבריכה קרובה אליו ולכן אנחנו מקימים בריכה נוספת גם בפרדס שניר. הבריכה בפרדס שניר תוקם על יד התיכון המקצועי ושם יוכלו לקיים פעילויות יחודיות בשיתוף הבריכה ואף לפתוח מגמות שחיה וכדו'” הוסיף ראש העיר רביבו.

“זה באמת יום חג ואני מודה לכל מי שליווה את ההחלטות וסייע לדברים לקרות” סיכם ראש העיר רביבו.