Site icon מקומונט לוד

החשוד ברצח אלדד פרי – בן 64 שרכש דירה בפרויקט של פרי בלוד

המשטרה אישרה לפרסם היום כי עצרה גבר בן 64 בחשד שהוא עומד מאחורי רצח יזם הנדל”ן אלדד פרי. מפרטים ראשונים עולה כי החשוד היה לקוח של פרי בפרוייקט פרי בסט בלוד וקריסת החברה היא זו שהביאה להחלטתו לפגוע באלדד פרי.

חקירת רצח אלדד פרי קיבלה היום תפנית לאחר שהמשטרה אישרה לפרסם, תחת צו איסור פרסום, פרטים נוספים מחקירת רצח אלדד פרי ביחידה המרכזית של מחוז מרכז ומהם עולה כי המשטרה עצרה חשוד, בן 64 תושב ראשל״צ.

פרי בסט לוד. צילום: מקומונט לוד

מפרטים שפורסמו בחדשות 12 עולה כי החשוד רכש מפרי 3 דירות בפרויקטים שונים של קבוצת אלדד פרי נדל”ן, מהם ככל הנראה שניים בפרויירט פרי בסט בלוד. מהתכתבות ווטאספ מחודש יוני 2020, עוד לפני שקרסה באופן רשמי קבוצת פרי נדל”ן, ושתוכנה התפרסם במהדורת החדשות נראית התכתבות בין החשוד לבין סמנכ”ל בקבוצת פרי, שם הוא זועם על כך שנאלץ למכור דירה שהיתה בבעלותו בשכונת גני אביב בלוד על מנת להביא את ההון הראשוני לרכישת הדירות בפרויקטים של פרי, ועתה, לאחר שהתבקש להוסיף לפחות 400 אלף ש”ח לכל דירה – אינו יכול לעשות זאת.

ההתכתבות בין החשוד לסמנכ”ל בקבוצת פרי. צילום: צילום מסך, חדשות 12

כאמור, בימ”ש השלום בראשל”צ האריך את מעצרו של החשוד ב-10 ימים להמשך חקירה ואף הותיר את צו איסור פרסום על כל פרט מפרטי החקירה. לבקשת סנגורו של החשוד, בית המשפט עיכב עד יום רביעי את ההחלטה להתרת פרסום שמו של החשוד.