Site icon מקומונט לוד

הימור מנצח: איציק זוהר פותח אקדמיית כדורגל בלוד

שחקן העבר איציק זוהר יחנוך ב-1 בספטמבר את האקדמיה החדשה באצטדיון העירוני בלוד במעמד ראש העיר יאיר רביבו. באקדמיה של זוהר ייקחו חלק ילדים מכל המגזרים * ראש העיר יאיר רביבו: הכדורגל יכול להעניק כלים להצלחה בחיים, הרצון של הנערים להצטיין בכדורגל, יכול להתבטא גם בלימודים ובחברה

איציק זוהר, קשר העבר שכיכב במהלך הקריירה שלו במכבי תל אביב, בית”ר ירושלים, מכבי חיפה, מכבי נתניה, קריסטל פאלאס האנגלית, אנטוורפן הבגלית וכמו כן, רשם 31 הופעות במדי נבחרת ישראל, בהן כבש 9 שערים, פותח אקדמיית כדורגל בלוד.

ראש העיר לוד, עו”ד יאיר רביבו וכל מנהלי הספורט יחנכו את האקדמיה ב-1 בספטמבר באצטדיון העירוני בעיר, כאשר זוהר ידריך ויחפש את הכוכבים הבאים של הכדורגל הישראלי בעיר, שמהווה סמל לדו קיום. באקדמיה יהיו ילדים מכל המגזרים, שייהנו מעבודה צמודה עם זוהר וכמו כן, גם כמה מהשמות הגדולים בכדורגל הישראלי יגיעו על מנת לסייע לילדים לבנות בסיס נכון כעתיד של הכדורגל הישראלי.

פותחים אקדמיית כדורגל בלוד איציק זוהר ויאיר רביבו עם אריה לוי, מאיר אליהו ואופיר רגב. צילום: דוברות לוד

בתוך כך, על פי פרסומים לא רשמיים, זוהר מקיים בימים אלו משא ומתן עם אחד השמות הגדולים בכדורגל העולמי בנוגע לשיתוף פעולה באקדמיה, כאשר הילדים המוכשרים ביותר יגיעו למחלקות הנוער המובילות בישראל.

השבוע אירח ראש העיר, עו”ד יאיר רביבו, את איציק זוהר בלשכתו ושמע על תוכניתו החשובה לקידום הכדורגל בלוד. במפגש השתתפו גם העוסקים במלאכה והשותפים למהלך, בהם חבר המועצה אריה לוי, מחזיק תיק הספורט, מאיר אליהו, מנהל אגף הספורט בעירייה, ואופיר רגב, משחקני העבר הבולטים בקבוצת הפועל לוד המיתולוגית.

בראיון לאופירה אסייג ברדיו 102FM השווה איציק זוהר את התנאים והמתקנים בלוד לאלו של ליגת העל: “הגעתי ללוד והופתעתי, התנאים שיש בלוד, ברמה של מכבי ת”א, מכבי חיפה, המגרשים, הדשא הסינטטי והדשא הרגיל, האצטדיון, חדרי ההלבשה, פשוט מדהים”. זוהר שיבח את הנכונות שגילה בלוד, ובמיוחד את שיתוף הפעולה שזכה לו מצד ראש העיר: “ראש עיריית לוד מפרגן, נותן, עוזר, לא נתקלתי בראש עיר כזה, יאיר רביבו, אני מסיר בפניו את הכובע, ראש עיר שכל כך רוצה לשים את העיר על המפה דרך הספורט והתרבות”.

מפרגן גם לראש העיר רביבו. צילום: דוברות לוד

יאיר רביבו איחל הצלחה לזוהר וציין כי הוא רואה חשיבות בפתיחת האקדמיה לכדורגל בלוד: “הכדורגל הינו המשחק הפופולארי בעולם אשר יכול לתרום רבות בסוגיות חברתיות וחינוכיות, וכן להתפתחותם האישית ולהצלחתם של הנערים. הכדורגל יכול להעניק כלים להצלחה בחיים, הרצון של הנערים להצטיין בכדורגל, יכול להתבטא גם בלימודים ובחברה. אין ספק גם, כי הספורט הוא אחד האמצעים לחיזוק הדו-קיום בלוד לערכים של הבנה וכבוד הדדי ואחד הכלים החשובים שמאפשר לילדים להאמין בעצמם, ללמוד להצליח ולמצות את הפוטנציאל הספורטיבי הטמון בהם”.