Site icon מקומונט לוד

היעדים הכי טובים בעולם לאוהבי ספורט אתגרי

אם אתם מחפשים הרפתקאות ומכורים לאדרנלין, אתם ודאי יודעים שהעולם מלא במקומות מדהימים שמושלמים לאנשים המכורים לספורט אתגרי. בין אם אתם אקסטרימיסטים ותיקים שמחפש את הריגוש הבא שלכם, או מתחילים שמעוניינים לחוות משהו ייחודי, הצעד הראשון הוא לבחור את היעד המתאים לפעילות הרצויה. זה הזמן לבחור מבין היעדים הטובים ביותר בעולם לפעילויות ספורט אתגרי, לעשות ביטוח נסיעות לחו”ל ולצאת להרפתקה.

צילום: Freepik

קווינסטאון, ניו זילנד – בירת ההרפתקאות

קווינסטאון היא מרכז אדיר לפעילויות כמו קפיצת בנג’י, צניחה חופשית ושייט בסירות סילון. הנופים שמסביב מספקים את הרקע המושלם לחוויות מלאות האדרנלין השונות.

אינטרלאקן, שוויץ – לחובבי האלפים

אינטרלאקן, הידועה ברכסי ההרים המרהיבים שלה, מציעה אפשרויות ספורט אתגרי כמו מצנחי רחיפה, קפיצת בנג’י וטיפוס הרים. בחורף, המקום הזה הופך לגן עדן לסקי וסנובורד.

מואב, יוטה, ארה”ב – מושלם למטפסי צוקים

מואב ידועה בזכות תצורות הסלע האדומות האייקוניות שלה, שהופכות אותה ליעד אידיאלי עבור טיפוס צוקים וסנפלינג. האזור פופולרי גם לרכיבה על אופני הרים, בעיקר על השטחים המחוספסים של שביל סליקרוק המפורסם.

מפלי ויקטוריה, זמביה – רפטינג מהסרטים

נהר הזמבזי במפלי ויקטוריה מציע כמה מחוויות הרפטינג המרגשות ביותר בעולם. המפלים העוצמתיים והנוף המדהים יוצרים יחד הרפתקה בלתי נשכחת.

קוסטה ריקה – אומגה ביער הגשם

בקוסטה ריקה אפשר לחוות גלישה מדהימה דרך יער הגשם השופע במדינה. זו פעילות שמעניקה לאוהבי אקסטרים מבט ממעוף הציפור על המגוון הביולוגי העשיר במדינה.

הוואי, ארה”ב – גלישת גלים

הוואי היא יעד חלומי לגולשי אקסטרים, שאוהבים לרכוב על הגלים הגבוהים ביותר. החוף הצפוני המפורסם של אואהו מארח כמה מתחרויות הגלישה הגדולות בעולם.

שאמוני, צרפת – סקי אקסטרים

למי שכבר מיומן בסקי “רגיל” ומשתעמם ממסלולים סטנדרטיים, בשאמוני אפשר לגלוש בצורה הרבה יותר מסעירה, במורד כמה מהמדרונות התלולים והמאתגרים ביותר בעולם.

נפאל – טיפוס הרים וטרקים

בנפאל נמצאים הרי ההימלאיה האדירים, והאפשרויות מרובות. המוכרת מכולן היא האתגר האולטימטיבי: לטפס על הר האוורסט.

האאוטבק האוסטרלי – רכיבה בשטח

השטחים המחוספסים של אזור האאוטבק האוסטרלי מספקים את התפאורה המושלמת להרפתקאות שטח. בחנו את הכישורים והסיבולת שלכם במסלולים מאתגרים ומרהיבים.

דרום אפריקה – צלילה בכלוב כרישים

כל זה לא נשמע לכם מספיק מאתגר? מה לגבי מפגש פנים אל פנים עם כרישים לבנים גדולים? אל דאגה, הם סגורים בבטחה בכלוב פלדה, מול חופי דרום אפריקה.

למה אתם מחכים?

לא משנה איזה יעד תבחרו, מתוך הרשימה הזו או אולי כזה שלא נמצא בה, יעדי ספורט אתגרי שונים מציעים שלל הרפתקאות אולטימטיביות. מעבר לריגוש הרב, יעדים אלה מציעים נופים מדהימים וחוויות תרבותיות מעשירות.

טיפ לסיום: ודאו שאתם טסים עם ביטוח נסיעות מתאים, המכיל כיסוי עבור פעילויות אקסטרים.