Site icon מקומונט לוד

היערכות לחורף 

חורף 

כאשר הרוחות הסתוויות מורגשות באוויר, נשים וגברים מבינים שעליהם לבצע היערכות לקראת הגעת חורף לאזורנו. הדרך המתאימה ביותר לבצע זאת היא על ידי סידור הארונות, כדי למקם באופן נוח את בגדי החורף שיהיו בהישג יד, ואת בגדי הקיץ מעלים בדרך כלל לקומה העליונה של ארון הבגדים כיוון שבחודשים הקרובים לא יהיה בהם צורך. המיון של בגדי החורף שנשארו מהשנה שעברה מזכירים לכל אחד מה הוא לבש וזו הזדמנות מצוינת לבצע מיון של הפריטים מהקולקציה הקודמת. יש בגדים שיישארו בארון ואילו אחרים שכבר לא מעוניינים בהם, אפשר להעביר לקרובי משפחה או לתרומה. כך רואים באופן מדויק אילו מכנסיים נשארו, כמה חולצות, סוודרים וז’קטים, ואולי צריך לרכוש גופיות חמות חדשות, כיוון שהישנות כבר איבדו את החמימות שלהם.

סדר דומה מבצעים גם בארון הנעלים. בוחנים אילו זוגות נעלים נשארו מהחורף הקודם, כמו נעלי ספורט, נעלי הליכה לטיולים, מגפי נשים שהן שטוחות, בעלות עקב גבוה, מגפי בוקרים, קצרות או ארוכות. כשרואים את המצב הפיזי של כל הנעליים, קל לקבל החלטות ולהשאיר בארון הנעליים רק את אלו שישמשו אותנו עם בוא החורף. כאשר רואים מה שנשאר, כבר מריצים בראש אילו נעליים כדאי לקנות. 

ארונות חורף של הילדים 

ארגון של ארונות חורף בכל אחד מחדר הילדים הוא לעיתים מורכב יותר. זאת כיוון שהילדים צומחים לגובה במהירות וזוגות מכנסיים משנה שעברה כבר אינם מתאימים כעת, כיוון שנוצר מרווח משמעותי בין הנעל לבין המכנסיים. לכן את כל הבגדים אשר קטנים על אחד הילדים, מעבירים לילד הבא אם זה אפשרי מבחינת המין וההתאמה ואם לא מעבירים את הפריטים לתרומה. בדרך זו עוברים על הקולקציות של כל אחד מהילדים ומכינים רשימה של המוצרים שיש להשלים הן בביגוד והן בהנעלה.

בריכת החורף בגני אביב. בעירייה מדגישים כי היא לא מהווה סכנה לבריאות הציבור. צילום: דוברות לוד

קניות באינטרנט 

בשנים האחרונות ההעדפה היא לבצע רכישות באינטרנט. הכי נוח להיכנס לכמה אתרים דרך המחשב או דרך הסלולרי, לראות את ההיצע, לבחור את המידות ואת הצבעים, לשלם ולבצע את ההזמנה בפועל. היתרון הוא שאפשר בכל אתר לרכוש את הפריטים הנחוצים לילדים או להורים. לאחר פרק זמן קצר מתחילות להגיע החבילות, חלק מהן מגיעות עד הבית באמצעות שליח ומקצת מהן מגיעות לנקודת איסוף קרובה. כך לאט לאט הארונות מתמלאים בבגדים ובנעליים עבור החורף הקרב.

קניות בקניונים 

קניות באינטרנט הן כיף גדול אך אף אחד לא מוותר על סיבוב שופינג בקניון. נחמד מאד להסתובב בין החנויות של המותגים השונים ולראות את הקולקציות החדשות. ברוב המקרים לאחר זמן שוטטות תתבצע קנייה של פריטי ביגוד והנעלה לכל אחד מבני המשפחה, וכך יוצאים מהקניון עם שלל שקיות צבעוניות.

כל בני המשפחה כבר מחכים בחוסר סבלנות לימים הקרים כדי ללבוש את הבגדים הנוחים והיפהפיים שהם רכשו לקראת חורף ישראלי.