Site icon מקומונט לוד

הכירו את אחד הטרנדים של השנים האחרונות – עיצובים דקורטיביים מבטון אדריכלי

טרנדים עיצוביים פופולאריים ביותר בתחום הבנייה, היות ואת הבית שלנו בו אנו גרים ומבלים רגעים אינטימיים עם המשפחה, חשוב לנו לעצב ולשדרג כך שישקף את טעמנו המדויק. אם עד עכשיו הכרתם את הבטון כחומר אפור וגס, קבלו את הטרנד העכשווי – עיצובים דקורטיביים מבטון אדריכלי

למה משמש הבטון?

חומר הבטון הוא אבן יסוד בתחום הבנייה, מטבע היותו חזק. הוא משמש בעיקר לבניית קירות, רצפות ותקרות. כיום, משמש הבטון גם לגימורים והחלקות סופיות של מבנים ואף ניתן להוסיף לו צבעים נוספים ולשדרג את המראה שלו.

יתרונות חומר הבטון

לוחות דקורטיביים. צילום: מאגר/יחצ

מהו בטון אדריכלי?

לאחר שהכרנו את חומר הבטון ויתרונותיו, נכיר התפתחות נוספת בחומר הבטון – בטון אדריכלי.

בטון אדריכלי הוא סוג של שיטת ריצוף, בעל מראה ייחודי ביותר. הבטון מיוצר מתערובת של בטון לבן וצבעים שונים, ההופכים את הבטון למתאים לעיצוב. לאחר השילוב עם הגוונים השונים והגעה לצבע הרצוי, החומר נוצק אל תבניות ייחודיות, בהן נוצרים לוחות בטון, המתאימים לעיצובים של קירות, מרצפות ועוד.

הלוחות עשויים מחומרים ירוקים וידידותיים לסביבה. את הלוחות מחברים לקיר באמצעות אמצעי עיגון נסתרים ולעיתים אף משלבים הדבקה לקיר.

עיצובים דקורטיביים מבטון אדריכלי

לאחר שהכרנו את חומר הבטון ויתרונותיו, נעבור לאחד הטרנדים העכשוויים והפופולאריים בעולם עיצוב הבית – בטון אדריכלי. הבטון שעד לא מזמן שימש כחומר חיפוי או חומר בסיס, עולה על הגל והופך לאלמנט אדריכלי נחשק וסטייליסטי. אז מה הופך את הבטון האדריכלי לטרנדי כל כך?

הגמישות המגוונת והססגונית, מאפשרת לכם לבחור אין ספור דוגמאות של חיפוי בטון אדריכלי המאפשר לכם להלביש את הקיר בעיצוב נבחר. ניתן לשלב אלמנטים נבחרים כדוגמת צורות גיאומטריות או סגנון כפרי (דמוי עץ) , ובכך להפוך את הקיר לבעל נוכחות מרשימה.

ניתן גם ליצור מרצפות מבטון אדריכלי. ריצוף מבטון אדריכלי שונה מהריצוף הרגיל אליו הורגלנו – חלוקה למרצפות, והוא משווה לרצפה מראה ייחודי, חלק ונקי.

לסיכום, אם עד כה הורגלנו שהבטון משמש כבסיס וחיפוי, הרי שעכשיו באמצעות הטכנולוגיה המתקדמת, הירוקה לסביבה ובטוחה, הוא משמש כאחד הטרנדים העיצוביים ומקוריים שתוכלו לחשוב עליו, כשאתם מתכננים לשפץ ולעצב את הבית.