Site icon מקומונט לוד

הלוואה על קרן השתלמות – פורטל הביטוחים הגדול בישראל

צריכים הלוואה מיידית והריביות הגבוהות שהבנק וחברת האשראי מציעים לכם לא מתאימים לכם? יש לכם קרן השתלמות? הלוואה על קרן השתלמות היא הפתרון האידיאלי עבור כל מי שצריך הלוואה באופן מידי ורוצה לקבל הלוואה בתנאים הטובים ביותר.

הלוואה על קרן השתלמות היא פתרון שמשווק חזק בשנתיים האחרונות כחלק ממה שחברות ההשקעות והקרנות מציעות לקהל הלקוחות הקיים והחדש שלהן. הלוואה כנגד קרן השתלמות או הלוואה על חשבון קרן השתלמות, היא מכשיר פיננסי חכם ומשתלם לשני הצדדים: הצד המלווה – חברת הניהול של קרן ההשתלמות והצד הלווה – אתם, לקוחות הקרן.

מה זה הלוואה על קרן השתלמות – פורטל הביטוחים הגדול בישראל

הלוואה על קרן השתלמות היא הלוואה בתנאים מועדפים שמציעה לכם חברת הניהול של קרן ההשקעות ההשתלמות שלכם. כאשר אתם לוקחים הלוואה על קרן השתלמות, אתם למעשה לווים כסף מעצמכם. הלוואה על קרן השתלמות משתמשת בכספים שחסכתם בקרן ההשתלמות עד כה, אותם היא מעבירה אל חשבון הבנק שלכם בסכום מידי וחד פעמי לשימוש מידי ולכל מטרה שתבחרו. ההחזרים על הלוואה על קרן השתלמות משולמים בתשלומים חודשיים כמו בכל הלוואה ובמגוון דרכים שונות לבחירתכם: הלוואת בלון, גרייס, שפיצר וכדומה אך היתרון המרכזי של הלוואה על קרן השתלמות הן הריביות הנמוכות שאפשר לקבל על הלוואה כנגד קרן השתלמות. הלוואה על חשבון קרן השתלמות נחשבת להלוואה עם הריביות הנמוכות ביותר בשוק ההלוואות שכן רמת הסיכון להחזר ההלוואה נמוכה יחסית וחברת הניהול של קרן ההשתלמות לא רוצה שתמשכו את כל הכסף מהקרן ותעזבו אותה ולכן היא מציעה ללקוחות שלה הלוואה זו.

פורטל הביטוחים הגדול בישראל – כל מה חשוב לדעת על עולם הפיננסים וכלכלת הבית

הלוואה על קרן השתלמות היא האופציה הטובה ביותר עבור כל עמית חבר הקרן אך גם היא בסופו של דבר הלוואה לכל דבר שצריך להחזיר. לקיחת הלוואה על קרן השתלמות לא תפגע לכם בקרן ובתנאי הקרן ולאחר שתחזירו את מלוא הסכום קרן ההשתלמות תמשיך להיות פעילה אם תבחרו בכך, בלי לאבד עליה זכויות.

צילום: pexels

קרן השתלמות היא חיסכון לטווח בינוני שמאפשר למי שמעוניין בכך להפריש כסף לקרן ולחסוך בה כספים שיש לו, ליהנות מהטבות מס ותשואות שהקרן משיגה לאורך השנים. מנהלי הקרן משקיעים את הכסף שלכם יחד עם כספים של לקוחות אחרים באפיקי השקעה סולידיים יותר או פחות, בשוק ההון ובמכשירים פיננסיים שונים כמו מניות, אגרות חוב וכדומה ומבטיחות להשיג תשואות גבוהות כל שנה, בוודאי יותר מאלו שתקבלו עבור הכסף שלכם בהפקדה בבנק, שם הריבית שתקבלו על הכסף בדרך כלל אפסית או מעטה ביותר.

ממי אפשר לקחת הלוואה משתלמת

הלוואה על קרן השתלמות היא אחת האפשרויות הטובות ביותר ללקיחת הלוואה כיום אך ניתן לקחת הלוואות גם ממקורות אחרים כמו הבנק שלכם, בנקים אחרים, חברת האשראי שלכם או חברת אשראי אחרת, חברות פרטיות המלוות את הכסף וגופים שונים המספקים הלוואות לעסקים. הלוואה על קרן השתלמות היא הלוואה בטוחה לצד המלווה והלווה לעומת הלוואות אחרות שאתם לא תמיד יודעים מי המלווה והאם אפשר לסמוך עליו. דבר נוסף וחשוב יותר הוא הריבית על ההלוואה. הלוואה על קרן השתלמות נושאת ריביות לא גבוהות בדרך כלל ועל פי רוב תוכלו לקבל הלוואה עם ריבית פריים ועוד חצי אחוז, דבר שיהיה לכם קשה להשיג בהלוואות חוץ בנקאיות או אפילו בהלוואה מסניף הבנק שלכם.

פורטל הביטוחים הגדול בישראל מביא לכם את המידע הרלוונטי בכל תחומי הביטוח, ההלוואות, החזרי המס, ההשקעות והחיסכון. מדי שבוע אנו מעלים מאמרים חדשים לפורטל המביאים לכם מידע עדכני בשוק, חידושים ותקנות מס, טיפים ומידע שימושי רב על ניהול פיננסי נכון ודרכים למקסם את הכסף שלכם בין אם על ידי חיסכון בהוצאות או הגדלת ההכנסות על ידי השגת תשואות גבוהות יותר על הכסף. ניהול פיננסי נכון הוא דבר בסיסי שכל אחד צריך שיהיה לו בארגז הכלים. בעזרת המידע הרב שיש בפורטל הביטוחים הגדול בישראל, תוכלו ללמד את עצמכם מגוון רחב של נושאים חשובים שבדרך כלל קשה להבין ולהתמצא בהם. אם תשקיעו מעט זמן בלימוד והבנת תחומים כמו ביטוח, חיסכון והשקעה, תוכלו לקבל החלטות טובות יותר לגביי העתיד שלכם, לבחור את החברות שמציעות את ההצעות הטובות ביותר לניהול הכסף שלכם וכך תצליחו לחסוך אלפי שקלים במצטבר כל שנה!

צילום: pexels

מוזמנים לקרוא עוד תכנים כמו מאמר זה הלוואה על קרן השתלמות בנושאים דומים כמו קרן פנסיה, קופת גמל, ביטוח בריאות, ביטוח חיים, ביטוח רכב וכל סוגי הביטוחים האחרים. בפורטל תמצאו מנועי השוואת מחירים, מחשבונים, טיפים ממקצועני כלכלה ואת כל המידע העדכני ביותר הדרוש לכם להבין מה חדש בשוק הביטוח, החיסכון וההשקעה, איפה כדאי לפתוח תוכנית חיסכון, מה היתרונות וההבדלים בין הביטוחים השונים והקרנות השונות, מה ההבדלים בין הביטוחים והקרנות השונות ואיך לנהל בצורה חכמה ויעילה את הכסף שלכם!

3 טיפים לניהול פיננסי נכון

פזרו סיכונים – אוהבים להשקיע בשוק ההון או באפיקי השקעה ריסקיים? פזרו את ההשקעות על פני כמה נכסים וגם אם מדובר באפיקי השקעה מסוכנים יחסית, הפיזור יעזור לכם לשמור על הכסף שלכם לאורך זמן וגם אם תפסידו השקעה אחת באפיק השקעה מסוכן, לפחות עדיין יהיה לכם כסף נוסף באפיקי השקעה אחרים.

לא בושה להשקיע באפיקי השקעה סולידיים – קרן הפנסיה שלכם, קרן השתלמות קופת גמל. כל אלה אפיקי השקעה סולידיים אך מצוינים שייתנו לכם ראש שקט. נכון, הכסף שלכם לא יוכפל כל שנה אבל ייתן לכם תשואה לא רעה בכלל בתנאי השוק הנוכחיים בהם ריבית בנק ישראל נמוכה מאוד ואין מקומות טובים אחרים בהם הכסף שלכם יכול לגדול בבטחה.

חיסכון, השקעה, הוצאה – חלקו את עוגת התקציב שלכם לשלושה חלקים. חלק אחד יוקדש להוצאות הצריכה השוטפות שלכם, חלק שני יוקדש לחיסכון בתוכניות חיסכון סולידיות וחלק שלישי יוקדש להשקעה באפיקי השקעה כרצונכם, מסוכנים יותר או פחות. צרו תמהיל המתאים לכם והשתדלו להפקיד כל חודש כספים, גם אם מעט לתוכניות החיסכון ואפיקי ההשקעה במידת האפשר ובמידה וההכנסות החודשיות שלכם מאפשרות לכם את זה.

רוצים עוד טיפים ועצות פיננסיות לניהול נכון של הכסף שלכם? מעוניינים לקבל הצעות ביטוח טובות יותר מאלו שיש לכם כיום? השאירו פרטים בדף יצירת הקשר באתר פורטל הביטוחים הגדול בישראל ונשמח לחזור אליכם עם ייעוץ מקצועי ללא עלות והצעות אטרקטיביות של מיטב החברות המובילות במשק בכל תחומי הכלכלה: ביטוח, חיסכון והשקעה!

המאמר בשיתוף:
www.2bit.co.il
פורטל הביטוחים הגדול בישראל
טלפון: 073-272-5261