Site icon מקומונט לוד

הליך קוסמטי שמטרתו לשפר את מראה השפתיים

קרדיט - Canva

עיצוב שפתיים הוא הליך קוסמטי שמטרתו לשפר את מראה השפתיים, להפוך אותן למלאות ומוגדרות יותר. טיפול אסתטי זה זכה לפופולריות משמעותית, שכן שפתיים מלאות ומוגדרות היטב מקושרות לרוב לנעורים וליופי. הגדלת שפתיים יכולה להתבצע באמצעות שיטות שונות, כל אחת מותאמת לרצונות ולצרכים הספציפיים של הפרט.

אחת השיטות הנפוצות ביותר להגדלת שפתיים היא שימוש בחומרי מילוי עור הניתנים להזרקה. חומרי מילוי אלו, המורכבים לרוב מחומצה היאלורונית, חומר המצוי באופן טבעי בגוף, מוזרקים לשפתיים כדי להוסיף נפח וצורה. חומרי מילוי חומצה היאלורונית מועדפים בשל התחושה והמראה הטבעיים שלהם, ובגלל שהם מציעים תוצאות זמניות אך מיידיות. ניתן לשלוט בכמות החומר המוזרק, מה שמאפשר גישה מותאמת להשגת המלאות הרצויה. בנוסף, לחומרי מילוי אלה יש יתרון להיות הפיכים ובדרך כלל יש להם זמן השבתה מינימלי.

שיטה נוספת להגדלת שפתיים היא שתלי שפתיים, הנותנים מענה קבוע יותר. הליך זה כולל הנחת שתלים העשויים מחומרים סינתטיים או ביולוגיים בניתוח לתוך השפתיים. אמנם שיטה זו מציעה תוצאות ארוכות טווח, אך היא פולשנית יותר מהזרקות חומרי מילוי ונושאת את הסיכונים האופייניים הכרוכים בניתוח.

הליך קוסמטי פופולרי

השיטה הנפוצה ביותר בשימוש בפיסול פנים ללא ניתוח היא מריחת חומרי מילוי עוריים. חומרי מילוי אלו, לרוב מורכבים מחומצה היאלורונית, מוזרקים לאזורים ספציפיים בפנים כדי להוסיף נפח, קו מתאר והגדרה. ניתן להשתמש בחומרי מילוי עוריים כדי לשפר את עצמות הלחיים, להגדיר מחדש את קו הלסת, להגדיל את הסנטר או למלא שקעים מתחת לעיניים. התוצאות הן מיידיות ויכולות להימשך מספר חודשים עד שנתיים, תלוי בסוג חומר המילוי בו נעשה שימוש ותגובת האדם לטיפול.

טכניקה פופולרית נוספת בפיסול פנים לא ניתוחי היא השימוש ברעלים עצביים כמו בוטוקס. חומרים אלו משמשים להרפיית שרירי הפנים, להפחתת הופעת קמטים וקמטוטים, וניתן להשתמש בהם גם להרמה עדינה של אזורים מסוימים בפנים.

פיסול פנים לא ניתוחי כולל גם טיפולים כמו הקפאת שומן (קריוליפוליזיס) או טיפול בתדרי רדיו להפחתת שומן ולהידוק העור באזורים ממוקדים בפנים. טיפולים אלו יכולים ליצור מבנה פנים על ידי הפחתת שומן וקידום ייצור קולגן, וכתוצאה מכך עור מתוח וצעיר יותר. ליצירת קשר בטלפון: 052-6000555