Site icon מקומונט לוד

המדריך המלא להכנת מצגת לאירוע בת מצווה – כל הטיפים הכי שימושיים

קרדיט - Pixabay

הצגה של מצגת מרגשת באירוע דורשת מכם להתכונן מראש עם מצגת וציוד הקרנה שתואם את התנאים בשטח. השכרת מקרן ומסך חוסכת לכם את הצורך לרכוש את הציוד ואינה מגבילה אתכם לבחירת מתחמי אירועים מסוימים. מצגת עם תמונות מרגשות מספרת את סיפור ההתבגרות של כלת השמחה, מציגה רגעים בלתי נשכחים ויוצרת אווירה משפחתית ומרגשת. שימו לב שאתם מתאימים את עיצוב המצגת לאופי האירוע ומשלבים בהתאם קטעי וידאו ומוזיקה.

איך מכינים מצגת לבת מצווה?

אירוע בת מצווה חוגגים רק פעם בחיים ובהתאם לא נמהר להתפשר על פחות ממצגת מרגשת ומרשימה. הכנת מצגת לבת מצווה היא משימה לא פשוטה, הורים רבים בוחרים להיעזר באנשי מקצוע לקבלת מצגת שהופכת למזכרת מרגשת לכל החיים. הכנת מצגת לבת מצווה מתחילה בבחירת קונספט, אתם רשאים לקבוע באיזה סדר יוצגו התמונות, אלו קטעי מוזיקה ישולבו במצגת והאם להוסיף גם אלמנטים גרפיים או אנימציה. על המצגת לספר לאורחים מי היא כלת השמחה, מה היא אוהבת, מה היא חולמת להיות ואלו הישגים היא צברה במהלך השנים.

הכנות לקראת הכנת מצגת

  1. בחירת קונספט
  2. בחירת תמונות, קטעי מוזיקה, קטעי וידאו
  3. בחירת תוכנת עריכה
  4. השכרת מקרן ומסך

דגשים חשובים לקראת השכרה של מקרן

אחרי שהשקעתם לא מעט בהפקת מצגת לאירוע תרצו לוודא שתהיה לאורחים חווית צפייה לא פחות ממושלמת. השכרת מקרן ומסך יש לבצע בראש ובראשונה בהתאם לתנאים בשטח, עליכם לשים לב לרזולוציה, עצמת הארה, תמיכת HD. יש הבדל בין השכרת מקרן ומסך עבור אירוע במתחם אירועים קטן לבין מתחם אירועים גדול או מתחם חיצוני. במעמד השכרת הציוד חשוב להתייעץ עם איש מקצוע, לתאר לו את התנאים בשטח, לציין את הצרכים שלכם ולבקש הכוונה אל ציוד מתאים.

מה חשוב שתדעו בשביל לבחור נכון את המקרן והמסך לאירוע

כמות האנשים באירוע משפיעה על גודל המתחם ובהתאם גם על עצמת המקרן הדרוש, ככל שמספר הצופים יותר גבוה כך יהיה צורך במסך הקרנה גדול יותר. נדרש מרחק של כ-4 מטר בין המקרן לבין המסך, תכננו בהתאם את מתחם האירוח. השלב הבא יהיה בחינת התנאים בשטח, יש הבדל בין הקרנה במתחם עם אור מלא לבין הקרנה במתחם עם אור חלקי או מתחם חשוך. זקוקים למקרן עבור אירוע בת מצווה? חברת MRT היא המקום בו תמצאו גם ציוד להשכרה וגם הפקה של מצגות מקצועיות ומרגשות לכל סוגי האירועים.