Site icon מקומונט לוד

המכון הרפואי לבטיחות בדרכים עורך דין

קרדיט CANVA

זימון להגעה למכון הרפואי לבטיחות בדרכים נעשה לצורך ביצוע בדיקות אשר אחריהן תתקבל החלטה באשר לכשירותו של הנבדק לנהיגה בטוחה. לבדיקות אלה יש השלכות משמעותיות והרות גורל להחלטה שתתקבל מאנשי המקצוע של המכון. חשוב וכדאי לשכור את שירותיו המקצועיים של עורך דין תעבורה המתמחה בנושא המרבד. מומלץ לחפש בגוגל באופן ספציפי המכון הרפואי לבטיחות בדרכים עורך דין ולא לבחור בכל עורך דין תעבורה. עורך הדין צריך להיות מומלץ ומנוסה כדי  שיוכל ללוות את הלקוח כבר מהרגע בו קיבל את הזימון להגיע למכון. לעיתים נבדקים מביאים עימם מסמכים שאינם נחוצים ועובדים לרעתם באשר לקביעת המכון כך שגם כאן יש לעורך הדין תפקיד חשוב. מעבר לכך הוא עונה על כל השאלות שמתעוררות וכמובן להסביר את המשמעות של הזימון לבדיקות. לא מומלץ לגשת לתהליך זה באופן עצמאי ללא התייעצות וליווי של עורך הדין.

המכון הרפואי לבטיחות בדרכים עורך דין – כיצד הוא מסייע לנבדק?

קבלת זימון לבדיקות במכון הרפואי לבטיחות בדרכים כמוה כהליכה אל עבר הלא נודע. אמנם אפשר לדעת ולהבין באופן מאד כללי שבמכון יבוצעו בדיקות רפואיות וקוגניטיביות על מנת לקבל את ההחלטה אם הנבדק כשיר לנהיגה או שלא, אך המכון הרפואי לבטיחות בדרכים עורך דין ששוכרים את שירותיו מבעוד מועד יכול לסייע גם בהפגת הלחץ וגם במתן הסברים טובים ומקצועיים כיצד מקבל המכון הרפואי לבטיחות בדרכים את החלטותיו ואיך להתמודד עם הזימון בדרך הטובה ביותר. עורך הדין גם יכול ללוות את הלקוח שלו וכך לסייע לו לעבור את הבדיקות בקלות וברוגע רבים יותר.

החלטת המכון הרפואי לבטיחות בדרכים- החלטה קריטית לחייו של אדם

כאמור, מטרת הבדיקות היא קבלת החלטה על מידת כשירותו של אדם להיות נהג, לוודא שהוא אינו יוצר סיכון לעצמו ולנהגים סביבו.. עבור כל אדם הרגיל להתנהל ולהתנייד באמצעות הרכב לפסילת רישיון ישנה משמעות רבה, א על אחת כמה וכמה לאדם שמתפרנס מנהיגה או שהא נהג יחיד במשפחה. אז הרישיון שלהם מהווה חלק חשוב ביותר בחייהם. לכן, עליהם לעשות כל מה שניתן כדי לצלוח את הבדיקות ולקבל לידיהם בחזרה את הרישיון. לשם כך כדאי שיהיה איתם המכון הרפואי לבטיחות בדרכים עורך דין מקצועי, מנוסה ומרגיע.

משרד ז’ורבסקי אלבראנס מציע שירותים מקצועיים שקשורים למכון הרפואי, לרבות כל הבירוקרטיה הדרושה וליווי לבדיקות או הגשת ערעור על החלטות המכון. צרו קשר >> 050-9693593