Site icon מקומונט לוד

המתח עולה: כתובות גרפיטי מאיימות רוססו ברמת אשכול

אמש פורסם כי רב שכונת רמת אשכול, הרב איתמר בן יעקב הוכה על ידי תושבים ערבים בעיר – דבר שהוביל להפגנת מחאה של תושביה היהודים של השכונה. הבוקר כבר התגלו כתובות גרפיטי מאיימות על מתקן אשפה בשכונה. תושבים: “זה הזמן של המנהיגים הפוליטיים והדתיים להתערב – ולהרגיע את הרוחות”.

רב שכונת רמת אשכול הרב איתמר בן יעקב הותקף אמש לאחר שהתגלע ויכוח בינו לבין תושבת השכונה על מעבר וכניסה לחניון עם רכבו. על פי עדויות נוכחים במקום, חסמה תושבת השכונה את מעבר הרב בן יעקב אל החניון ולאחר שהתפתח ויכוח בינה לבין הרב קראה התושבת לעזרת שני קרוביה, ככל הנראה, אשר תקפו לכאורה את הרב וגרמו לו לפציעות קלות.

חשד לפשע שנאה. ציור של אקדח ושלושה כדורים לכיוון סמל המגן דוד.

בתוף כך, הבוקר כבר פרסמה משטרת ישראל כי עצרה את אחד החשודים בתקיפה שאירעה אתמול.

“במשטרת ישראל התקבל אתמול דיווח על תקיפה של אדם בחניון בשכונת רמת אשכול בלוד. מהחקירה עלה חשד כי בשל ויכוח בחניון על השימוש בדרך בין הקורבן לנהגת אחרת, הגיעו למקום קרוביה של הנהגת, תקפו את האיש ונמלטו מהמקום.” כך על פי הודעת המשטרה.

כאמור, חקירת המשטרה הביאה אתמול לאיתורו ולמעצרו של אחד החשודים בתקיפה, בן 28 מלוד. החשוד הובא היום לדיון בעניינו בבימ”ש השלום בראשל”צ, בסיומו שוחרר למעצר בית בן 4 ימים.

 

זהות מצלם התמונה אינה ידועה. והיא פורסמה עפ”י סעיף 27א’ לחוק זכויות יוצרים. באם ידועה לכם זהות בעל הזכויות ניתן ליצור קשר עם מנהלי האתר.