Site icon מקומונט לוד

הניצחון של העיר לוד במרוץ לוד ה-4

הצלחה אדירה למרוץ לוד ה-4 עם שיא משתתפים בהם מאות לוחמים ולוחמות מכל יחידות מג”ב בארץ, ומאות חיילים מיחידות צה”ל ראש העיר יאיר רביבו: “לוד רצה קדימה.  המרוץ ה-4 בלוד היה גם השנה מדהים ומוצלח ביותר, בזכותכם תושבי העיר, תודה!”

לוד ממשיכה לרוץ קדימה במרוץ אשר כבר הפך למסורת ולשם דבר בישראל. לאחר מרוץ לוד ה-3 שזכה להצלחה רבה אשתקד, התקיים מרוץ לוד ה-4 שהוכתר בהצלחה גדולה עוד יותר. אלפי משתתפים מלוד ומחוצה לה, בהפנינג ספורט ססגוני, מהגדולים ביותר שידעה העיר לוד.

מדובר באירוע הספורט הכי גדול, המוני, צבעוני ומלהיב המתקיים זו השנה הרביעית בלוד, בהשתתפות אלפי רצים מכל הארץ. מרוץ לוד אשר הפך למסורת, משקף את אופייה של העיר והוא עובר בנקודות ציון היסטוריות ייחודיות אשר מחברות בין תרבויות, דתות ותקופות היסטוריות. המסלול תוכנן כך שהוא עובר הן בעיר העתיקה והן בשכונת החדשות. כך יכלו הרצים לחוות את ההיסטוריה ארוכת השנים של לוד וגם להתרשם מהשכונות החדשות, שמשקפות את פניה החדשות של העיר – עיר שחושבת, מכוונת ורצה קדימה.

צילום: באדיבות דוברות עיריית לוד

גם השנה נטלו חלק מרכזי במירוץ מאות שוטרי מג”ב וחיילי צה”ל מכל היחידות בארץ בהם יחידת פלחה”ן צנחנים. כ-600 לוחמים ולוחמות מכל יחידות מג”ב ברחבי הארץ, קיימו את מרוץ לוד ה-2 של מג”ב, בתוך מרוץ לוד ה-4 העירוני. בסיום חלק המירוץ של מג”ב, אמר מפקד משמר הגבול, ניצב יעקב (קובי) שבתאי, כי זו זכות גדולה לרוץ יחד עם תושבי לוד ולחזק את העיר וכי הקשר המיוחד עם לוד יימשך כמסורת בשנים הבאות, כחלק משיתוף הפעולה והחיבור של מג”ב עם הקהילה.

המרוץ כלל מקצים ל-10 ו-5 ק”מ המיועדים לספורטאים שמתאמנים על בסיס קבוע, וכן מקצה עממי ל-2 ק”מ ו”מרוץ אפרוחים” לילדים. הארגון היה מופתי וזכה לשבחים רבים ממשתפי המרוץ. כל משתתף שסיים את המקצה בו השתתף, קיבל מדליה על קו הסיום.

ראש העיר עו”ד יאיר רביבו אשר השתתף במירוץ ל-2 ק”מ, הניף את ידיו על קו הסיום. “תמונת הניצחון שלי בסיום המירוץ היא תמונת הניצחון של העיר לוד, של כולנו!”, אמר, “המרוץ ה-4 בלוד היה גם השנה מדהים ומוצלח ביותר, בזכותכם תושבי העיר, תודה! השנה הפקנו לקחים מאשתקד והצלחנו ב”ה, למנוע באופן ניכר את עומסי התנועה ולקצר ככל האפשר את משך סגירת הכבישים, תוך עמידה בלוח זמנים קפדני בתחילת ובסיום המירוץ, כולל פרסומים מקדימים בעיתונות המקומית בעברית, רוסית וערבית, באתרי העירייה באינטרנט ובפייסבוק, ובתקשורת הארצית. שמחנו כולם היום בחגיגת ספורט ענקית וצבעונית, לראות את אלפי ילדי העיר יחד עם ההורים ועוד אלפי אורחים מבחוץ בהם מאות שוטרי מג”ב וחיילי צה”ל שאומרים בפה מלא: ‘לוד רצה קדימה’! ככה ממתגים עיר, בספורט, בתרבות, בחינוך ובאירועים מסורתיים כגון אלה שמחזקים את גאוות היחידה שלנו בלוד”.

“תודה לכל עובדי העירייה, למחזיק תיק הספורט ידידי אריה לוי, לסגני יוסי הרוש, למנכ”ל העירייה אהרון אטיאס, למהל אגף הספורט מאיר אליהו, לגורמי המשטרה והביטחון ובפרט למפקד התחנה המדהים יגאל עזרא, לחברת שוונג שהפיקה את כל החגיגה, לכוחות משמר הגבול ולחיילי צה”ל על החלטתם לרוץ כתף אל כתף עם תושבי העיר, ובעיקר לכם המשתתפים”, אמר ראש העיר.