Site icon מקומונט לוד

העתיד של אתרי וויקס בגוגל

מי מאתנו לא מכיר את אתרי וויקס. אתרי וויקס הם אתרים מאוד מאוד יפים, אולם רבים מבוני האתרים, מעדיפים להימנע מלבנות אתר וויקס, בשל העובדה שעד לא מזמן היה ברור שמאוד בעייתי לקדם את אתרי וויקס בגוגל.

מכיוון שבמקרה של אתרי וויקס הטכנולוגיה שהשתמשו בה לצורך יצירת האתר הייתה פלאש, הרי שמרבית מנועי החיפוש וגוגל במיוחד, אינם יכולים לקרוא פלאש. אז למרות שניתן ליצור אתרי וויקס נהדרים ויפים, הרי שסוגיית קידום האתר עומדת תמיד על הפרק ומונעת לרוב מכל מי שמביע עניין בבניית אתר מעין זה, שלא לבנות אותו. אולם כיום, המציאות אחרת ומרבית הבעיות הקשורות לקריאת אתר וויקס בידי גוגל נפתרו. בעתיד הקרוב כבר לא תהיה בעיה כלל עם קידום אתרי וויקס בגוגל.

האם גוגל קורא אתרים של וויקס כיום

מכיוון שהתעוררו לא מעט בעיות עם קריאת גוגל את אתרי וויקס ובהתאם לכך, אי יכולתו לקדם את האתרים הללו, וויקס הבינו את הבעייתיות שבדבר והחלו לפעול בצמוד לגוגל לצורך בניית מערכת חדשה לבניית אתרי וויקס, המבוססת על טכנולגיה מתקדמת, אשר גוגל יכול לקרוא.

צילום: שרה פפלג, בארסט

ניתן לומר שוויקס עשו קפיצת דרך משמעותית מאוד וכיום גוגל יכול לקרוא את מרבית אתרי וויקס ולקדם אותם בהתאם לרצונו של הלקוח. כלומר, כל אדם שמעוניין לבנות כיום אתר, יכול לבנות אתר וויקס וליהנות גם מהיתרונות של קידום האתר במנוע החיפוש גוגל. כמובן שלא כל הבעיות נפתרו לגמרי, אך רובן כבר לגמרי נשארו מאחור ובעתיד הקרוב, אתרי וויקס יהיו ככל אתר אחר כאשר מדובר בקידום בגוגל.

כיצד תקדמו אתר וויקס בגוגל

מכיוון שלא כולם מכירים בעובדה שאתרי וויקס התקדמו רבות וכיום ניתן לקדם אותם בגוגל (ראו דוגמא באתר), הרי שעל מנת לקדם אתר מעין זה, כדאי לבחור רק באנשי קידום תותחים בתחום הקידום בכלל וקידום אתרי וויקס בפרט. אנשי מקצוע מעין אלה יצליחו לקדם את האתר שלכם בגוגל בדיוק בצורה הנכונה והמתאימה, על מנת שתקבלו את התוצאות הטובות ביותר מתהליך קידום זה. בעתיד הקרוב כאמור כולם כבר יתוודעו ליתרונות של אתר וויקס ולאפשרות לקדם אותו בגוגל ככל אתר, אך בינתיים, שלא כולם מודעים לזה, אל תתפשרו על המקדם עבור האתר שלכם.