Site icon מקומונט לוד

הפועל לוד בטניס שולחן: אליפות על הפרק!

הפועל לוד בטניס שולחן פתחה את עונת המשחקים בארבעה ניצחונות בליגת העל לבוגרים, והחבורה של אברמוביץ כבר מאותתת על אליפות.

צילום: באדיבות דבורות עיריית לוד

בשבוע שעבר ניצחו שחקני הפועל לוד את קרית אונו 4-0, ולא הותירו כל סיכוי לקבוצה המארחת. ניתן לציין בסיפוק ובגאווה שהעניין הפך למסורת: קבוצות הטניס שולחן מלוד כובשות את כל הקטגוריות, מגילאי הילדים, נשים, נוער ובוגרים.

בקבוצת ליגת העל לבוגרים, משחקים הבוגרים שגדלו כולם במועדון, בהם שמעון קלברס, בנצי בלנק, ואיציק אברמוביץ, מוביל את החבורה רון בורובר הצעיר והמוכשר.

בליגה הלאומית לבוגרים, משחקים כל שחקני הדור הבא של טניס השולחן הישראלי, מובילים את החבורה: דן סולודר אחד משחקני הנוער הטובים בארץ, יוני ירמיהו המצטיין, מיכאל טברסקי, אלון אלנריב, אדר שקד, ודורון סולודר.

בנוער הקבוצה משחקת בליגה על לנוער כבר מספר שנים, מה שמעיד על אופי המועדון ושל ייחודיות הצמחת שחקני נוער מעולים, דור אחרי דור, בקבוצה משחקים דן סולודר, איתי שחק, אלעד כהן גדילביץ.

הנהלת המועדון שמה למטרה להעלות את קבוצת נשים מליגה לאומית לליגת העל, לשם כך חיזקו את הקבוצה עם טלי אינגורן, שמצטרפת לנטלי רובמן – אלופת ישראל לנשים בעבר.

שלמה אברמוביץ מציין בגאווה שיש בבית ספר לטניס שולחן דור צעיר ומוכשר של שחקנים שמשקיעים כדוגמת דן זוילי, אלעד גדילביץ,  וכן מס’ שחקניות מוכשרות שעתידן עוד לפניהן.