Site icon מקומונט לוד

הפועל לוד חגגה עם 400 אוהדים ושער של אייל גולן

האוהדים חוזרים לעודד! 400 אוהדי קבוצת הפועל לוד פקדו את יציעי האצטדיון בלוד בשישי האחרון. הזמר אייל גולן, נכנס כמחליף בדקה ה-67 וחגג שער ראשון מבעיטה חופשית  בניצחון 2:0 על הפועל מצליח בליגה ג’

צילם: עופר אשכנזי

במסגרת משחק כדורגל מליגה ג’ מרכז, בין קבוצת הפועל לוד לבין קבוצת הפועל מצליח, בו נכחו כ-400 צופים מן העיר לוד, הבקיע הזמר אייל גולן, ב משחק הבכורה שלו לאחר חזרתו מפציעה שער בכורה בדקה ה-90 של המשחק את שערה השני, באמצעות בעיטה ישירה לחיבורים. בכך חתם את הניצחון של קבוצתו 2-0 במשחק מול הפועל מצליח. בעקבות הניצחון הגדול של לוד, הקבוצה ממוקמת כרגע במקום ה-3 כשההפרש בינה לבין המוליכה עומד על 3 נקודות.

גולן, שכיכב בעבר בהפועל מרמורק ושיחק בפעם האחרונה בבית”ר כפ”ס ונעדר מאז פציעתו בחג סוכות האחרון בתאונת דרכים מהמגרשים נכנס כמחליף בדקה ה-67,  כאשר לוד הובילה 0:1 משער של דניאל מתוק, לבוש בחולצת הפועל לוד עליה מופיע המספר 10. בדקה ה-92 הגיע הרגע הגדול של הזמר שהצליח לכבוש את השער השני במשחק מבעיטה חופשית.

מדובר בקבוצה שקמה הקיץ לתחייה ביוזמת שחקן העבר ומאמנה כיום, אופיר רגב, אחרי שהתפרקה לפני כעשר שנים. מדובר בגלגול חדש של הפועל לוד המיתולוגית שזכתה בגביע המדינה ההיסטורי ב-1984 עם משפחת בנודיס, יעקב בוזגלו (האבא של מאור) וישראל בן ממס.גולן עצמו העלה סטאטוס  בפייסבוק בו ציין “אחרי שלושה חודשים של פציעה בצלעות, חזרתי להתאמן בפועל לוד”.